رکورددار جالب یحیی گل محمدی

رکورددار جالب یحیی گل محمدی

پرسپولیس نیم فصل اول لیگ بیست و یکم را با 32 امتیاز به پایان رساند تا زیر نظر استقلالی ها با 35 امتیاز در رده دوم بماند. اگرچه برخی معتقدند پرسپولیس در این فصل قدرت گذشته را نداشت و سخت برای قهرمانی تلاش می کند، اما همین تیم توانست رکورد سال گذشته را ارتقا دهد.

پرسپولیس فصل گذشته با هدایت گل محمدی در پایان نیم فصل 30 امتیازی شد و مقابل سپاهان با 28 امتیاز موفق شد در نیم فصل به عنوان قهرمانی دست یابد. سرخپوشان در نیم فصل دوم نیز 37 امتیاز کسب کردند که 7 امتیاز بیشتر از نیمه اول است و موفق شدند در پایان فصل با 67 امتیاز عنوان قهرمانی را قطعی کنند.

به این ترتیب گل محمدی دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس در سال گذشته که تحت هدایت او بود، کسب کرد. علاوه بر این، در فصول اخیر که پرسپولیس موفق به قهرمانی شد، به جز لیگ هفدهم که سرخپوشان با هدایت برانکو در نیم فصل 36 امتیاز کسب کردند، در سایر فصل ها عملکرد بهتری نداشتند، اما در لیگ شانزدهم با کسب 32 امتیاز در نیمه اول، سرانجام قهرمان شدند.

یعنی پرسپولیس بعد از تیم های لیگ نوزدهم و هفدهم بهترین عملکرد را در نیم فصل اول داشت و هواداران نباید از این بابت نگران باشند. بد نیست بدانید پرسپولیس در پایان نیم فصل در لیگ هجدهم 31 امتیازی شد و در رده های سوم و پایین تری نسبت به سپاهان و پدیده ایستاد اما در نیم فصل دوم 30 امتیازی شد. در نهایت با 61 امتیاز قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید