رکورد جذب برای مدیرعاملی پرسپولیس

رکورد جذب برای مدیرعاملی پرسپولیس

حمیدرسا گرشسببی درباره بازدیدش از تالار کشتی و جام تختی گفت: از زحمات دوستانم تشکر می کنم. بنی تمیم با حضور خود خون تازه ای را به استان تزریق می کند و امیدوارم با اتحاد به اعتلای این ورزش در استان کمک کنیم. من به دعوت بنی تمیم اینجا آمدم. حضورم در سالن کشتی خاطره شد، از کشتی بودیم و هستیم.

وی افزود: برای تصویب اضافه شدن کشتی به هیات رئیسه و اضافه شدن یک تیم تقدیر به کشتی و همچنین حضور پررنگ در فوتبال یا فوتسال بانوان برنامه داریم. موقعیت اجتماعی باشگاه
الان شرایط رو به کاهش است و همه دوستان ما را برای ساماندهی شرایط یاری کرده اند و با وحدت استان در ورزش، خوزستان پیشه های زیادی دارد و در هر استانی به راحتی جام تختی را قبول نمی کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که حضور شما در لیگ کشتی آزاد است یا فرنگی، گفت: خوزستان در فرنگی مطرح است، البته او سال ها در سبک آزاد حرفی برای گفتن داشت اما حالا اتفاقاتی افتاده که ما هستیم. سکانداران مبارزه خطر درگیری در استان وجود داشت که کمتر شده بود، اما با این حرکت ها به این نتیجه می رسیم که فرنگی استعداد زیادی دارد و خوب کار می کند. مثلاً در تیم های اصلی فوتبال فولاد قبلاً یک تیم اول نبود، اما الان با امید در اوج یا در کورس قهرمانی هستیم. خوزستان باید مورد توجه قرار گیرد و ما تابع نظرات این اداره کل هستیم.

گرشاسبی درباره حضور تیم فوتبال فولاد در لیگ قهرمانان و اینکه فشار روی فولاد زیاد است، تصریح کرد: باید نشان دهیم چه چیزی را باید در زمین به کار بگیریم. باید با آنچه در چنته داریم روبرو شویم تا هواداران و مردم بفهمند و بفهمند که اگر ببازیم، دست کم گرفته نمی شود. خوشبختانه کارشناسان فوتبال می گویند در جذب بازیکن رکورد زده ایم. در نیم فصل همه بازیکنان قرارداد دارند و بازیکنان مورد نظر به راحتی آزاد نمی شوند. ما بازیکنان برجسته ای داریم. روند رو به جلو خواهیم داشت و در خصوص جذب بازیکن خارجی در صورت نیاز به کادر فنی درخواست آنها را در هیات مدیره پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید