رکورد ویژه استقلالی ها خارج از خانه

استقلالی ها پیش از این در بازی رفت مقابل ملوان همین شرایط را در انزلی تجربه کرده بودند. به این ترتیب این بازی با برتری یک تیم ملوان در نیمه اول به پایان رسید اما در ادامه شاگردان سا پینتو موفق شدند 3 بار به گل برسند که درخشش فوق العاده مهدی کایدی به کمک استقلالی ها آمد و حالا شب گذشته پس از زدن گل اول. آبی پوشان پایتخت انسجام خوبی در خط حمله داشتند تا مس کرمان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و فاصله خود را از بالای جدول به 3 امتیاز کورس قهرمانی کاهش دهند.

استقلال و نتایج درخشان خارج از تهران

پایتخت آبی پوشان دیروز در کرمان موفق شدند ششمین برد خارج از خانه خود را جشن بگیرند تا در پایان هفته هجدهم رکوردی ویژه به نام شاگردان ریکاردو سا پینتو به نام خود ثبت کنند. به این ترتیب استقلالی ها در 9 بازی خارج از خانه خود در این فصل موفق به کسب 6 پیروزی ارزشمند شدند و یک تساوی و 2 باخت مقابل سپاهان و تراکتور در کارنامه شاگردان سا پینتو به چشم می خورد.

آبی پوشان با وجود 2 باخت مقابل حریف اصلی خود در چمپیونشیپ موفق شدند تا پایان هفته هجدهم صدرنشین جدول خارج از خانه باشند و استقلال با 19 امتیاز از 27 امتیاز ممکن به عنوان بهترین تیم خارج از خانه لیگ بیست و دوم شناخته شود.

تلاش مدعیان برای رسیدن به رکورد استقلال

پرسپولیسی ها علیرغم اینکه تنها یک بار خارج از خانه شکست خورده اند، در مجموع امتیازات کمتری را حفظ کرده اند. شاگردان یحیی گل محمدی در 9 بازی خارج از خانه خود در لیگ بیست و دوم رکورد 5 برد، 3 تساوی و 1 باخت مقابل باشگاه فوتبال خوزستان را دارند که با 18 امتیاز کمتر از استقلال دومین تیم برتر بازی های خارج از خانه هستند. در خانه

گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان تقریباً برابر یکدیگر عمل کردند. گل گهر در 9 مسابقه 4 برد و در 4 مسابقه به تساوی رضایت داده است و دانش آموختگان امیر کلانویی تنها یک شکست خارج از خانه دارند. سپاهان اصفهان با ژوزه مورایس رکوردی برابر با گل گهر از قلانوی دارد و هر دو تیم در دیدارهای خارج از خانه موفق به کسب 16 امتیاز شده اند و با وجود اینکه تفاضل گل به لطف گل های خارج از خانه بیشتر یکسان است، گل گهر در رده سوم و سپاهان قرار دارد. در جایگاه چهارم تیم های اول در بازی های خارج از خانه ایستاده اند.

آمار ناامید کننده مهمانان جدید لیگ برتر!

نفت مسجد سلیمان با وجود اینکه در قعر جدول لیگ بیست و دوم قرار دارد، در انتهای جدول خارج از خانه قرار ندارد و آن جایگاه متعلق به تیم تازه صعود کرده مس کرمان است. مسی در بازگشت به رده اول فوتبال ایران نتوانست در خارج از کرمان یک برد را جشن بگیرد و 2 تساوی و 7 شکست شاگردان فرزاد حسینکانی را در قعر جدول خارج از خانه قرار دادند.

ملوان بندرانزلی دومین بدترین تیم خارج از خانه لیگ؛ بنابراین دانش‌آموختگان مازیار زارع از 27 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز کسب کرده‌اند و پس از مس کرمان به عنوان دومین تیم ضعیف‌ترین تیم خارج از خانه شناخته می‌شوند و 2 تیمی که به تازگی به لیگ برتر راه یافته‌اند در انتهای جدول لیگ برتر خارج از خانه قرار دارند. مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید