رگه هایی از نفوذ خصمانه در روایت تاخیر پرداخت معلم

رگه هایی از نفوذ خصمانه در روایت تاخیر پرداخت معلم

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با یکی از دانش آموزان با اشاره به موضوع تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان گفت: در گفتگو با مسئولان وزارت آموزش و پرورش روز گذشته در خصوص علت تاخیر در پرداخت حقوق معلمان مدعی شده است که سازمان برنامه و بودجه باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد. سپس با سازمان تماس گرفتم و مسئولان این سازمان هم گفتند که اختلالی در سیستم های وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و به ما ربطی ندارد.

وی افزود: ناراضی و بدبین کردن 700 هزار معلم و خانواده آنها در شب عید به نظام به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید بررسی کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان آموزش و پرورش است یا برنامه. از این رو دولت باید برای شناسایی مقصر اصلی این موضوع را جدی بگیرد

فلاحی ادامه داد: البته این احتمال هم وجود دارد که در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه یک فرد تأثیرگذار وجود داشته باشد که بخواهد عمداً در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: ممکن است افرادی بخواهند باعث نارضایتی و تحریک عمدی معلمان و فرهنگیان شوند. در همین راستا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از تعطیلات نوروزی جلسه ای برای بررسی این موضوع با حضور مسئولان مربوطه تشکیل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید