رگولاتوری باید پاسخگوی تایید صلاحیت ها باشد و اتفاقی که امروز افتاد/ این ماجرا از دست ما خارج است


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915814

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دستگاه های نظارتی باید پاسخگوی تایید صلاحیت ها و اتفاقات امروز باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از لغو انتخابات اسکواش، دیگر اعضای مجمع با پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان به شدت درگیر شدند و همه احساس کردند که حق عزیزی پور ضایع شده است. پولاداگر در پاسخ به انتقادات اعضای مجمع گفت: ثبت نام عزیزی پور نیز رد شد و وزارتخانه جانبداری نکرد.

پولادگر همچنین گفت: اعضای مجمع به دلیل اینکه نماینده اسکواش استان خود هستند حق خروج از مجمع را ندارند. این راه درستی نیست، باید می ماندند و رای سفید می دادند. ما طبق قانون اساسی 15 روز به مجلس انتخابات فرصت تنفس می دهیم.

پولادگر بعداً در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اتفاقات جلسه انتخابات اسکواش گفت: من مسئولیت تایید صلاحیت ها را ندارم و قسمت مدیریت بر عهده ماست، اما رعایت همه شرایط بر عهده ما نیست. امروز آمدیم انتخابات برگزار کنیم، اما اعضای مجمع از آن جلسه خارج شدند و مجمع اکثریت خود را از دست داد. طبق اساسنامه 15 روز دیگر جلسه را برگزار می کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با نمایندگانی که از مجلس خارج شدند و انتخابات را نقد کردند برخورد می شود یا خیر، گفت: از نظر قانونی با آنها برخورد نمی کنیم اما عملکرد اعضا از نظر اخلاقی درست نبوده است.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا در دوران سرپرستی خود شاهد چنین اتفاقی بوده اید، گفت: در فدراسیون ما چنین مواردی نداشتیم، اما شاید موردی بوده که در آخرین لحظات اتفاقی افتاده باشد. دستگاه های نظارتی باید در این رابطه و حادثه امروز واکنش نشان دهند. شاید در آخرین لحظه اتفاقی افتاده و خارج از کنترل ما باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار دانا که چرا برخی از کاندیداها اجازه حضور در مجمع را نداشتند، گفت: کانون حراست وزارت ورزش و جوانان باید به کاندیداها اجازه حضور در مجمع را بدهد اما 2 نفر را راه ندادند.

پولادگوئر در پاسخ به اینکه آیا اتفاقات امروز تاثیری در دیگر انتخابات خواهد داشت، گفت: قطعا رویداد امروز تاثیری بر مجامع دیگر فدراسیون ها نخواهد داشت. در حال انجام و تصویب اساسنامه انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و بدمینتون هستیم. منشور دوچرخه تایید شده و در مرحله انتخاب هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید