ریاست جمهوری باید سریعتر در مورد حقوق بازنشستگی تصمیم گیری کند

ریاست جمهوری باید سریعتر در مورد حقوق بازنشستگی تصمیم گیری کند

پورطالبیان (دبیر اجرایی خانه کارگر اسلام شهر) با صدور بیانیه ای از تاخیر در اعلام افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده است: کارگران و بازنشستگان از اصیل ترین گروه های انقلاب هستند. آنها همیشه در فراز و نشیب های انقلاب حضور داشته اند و به خواسته های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پاسخ داده اند.

با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همواره بر بهینه سازی دستمزد و معیشت بازنشستگان تاکید داشته اند، انتظار داریم مسئولان با سرعت بیشتری در مورد دستمزد بازنشستگان تصمیم گیری کنند تا بتوانند حداقل مایحتاج معیشتی خود را در این شرایط اقتصادی تامین کنند. .

حقوق مستمری بگیران علیرغم مصوبه شورای تامین اجتماعی به هیئت دولت ارسال شده اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. ما از دولت می خواهیم که هر چه سریعتر بازنشستگان را از این مشکل دور کند.

همه می دانیم که انقلاب کبیر اسلامی و رهبری معظم انقلاب خط قرمز بازنشستگان و کارگران است و به همین دلیل است که از اعتراض به سوء استفاده رسانه های مخالف و عناصر داخلی و خارجی ضدانقلاب خودداری می کنند. لذا از هیئت وزیران تقاضا داریم در هنگام تصویب مصوبه هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به اجرای مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی و ماده 41 قانون کار اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید