ریزش دیدنی بهمن نقشه دشمن را خنثی کرد / خدمت صادقانه; مزد 43 سال مقاومت در برابر آرمان های انقلاب


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808070

حضور پرشور مردم در جشن 1400 مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم ترغیب کرده است و به گفته کارشناسان با این حضور عظیم مردم نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; در بحبوحه اپیدمی ولیعهد، مردم با حضور خود در میدان انقلاب نشان دادند که پس از 43 سال هیچ چیزی نمی تواند آنها را از دست کشیدن از انقلاب اسلامی باز دارد.
حضور گسترده مردم در میادین انقلاب همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است و پیام بزرگ مردم در 22 بخمن به گوش جهانیان رسید و همه جهانیان فهمیدند که خون این ملت آغشته به آرمان های انقلاب.
مسئولان استانی نیز پس از این حضور تشکر کردند، اما مهم ترین پیامد این حضور، تشویق کارکنان نظام است تا بتوانند با خدمت صادقانه به مشکلات کشور رسیدگی کنند.
با این حسن نیت حتی دشمنان نیز به خود اجازه نمی دهند از ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند.


f7262a14 cde6 4291 9852 4e398df1dc9e خبر خاکستری

در همین راستا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: بار دیگر حضور حماسی شما مردم شریف استان در کنار سایر مردم ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور. ، کشورهای سراسر جهان و رسانه های اجاره ای آنها.

همچنین حجت الاسلام احمدرضا احمدی گفت: 22 بهمن ماه روز اعمال قدرت و روز شادی ملت عزیز ایران در اقصی نقاط امت اسلامی و استان گلستان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: به این ترتیب خوردند تا انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام احمدی گفت: در 22 بخمن مردم در جشن هزار و چهارصدمین سال شرکت کردند. ما یک راهپیمایی ماشینی تحت شرایط تاج داشتیم و از زحمات مردم تقدیر و تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم بیست و دوم بخمن پیامی قوی داشت که مسئولان نظام در اقصی نقاط ایران قدر این مردم را بدانند و در راستای خدمت خالصانه این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و مشکل معیشتی را حل کنند. از مردم.

مصیب عباسی، عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان نیز گفت: ملت انقلابی، بصیر و آگاه ایران در 22 بهمن 1392 همچون سال های گذشته حضوری دیدنی و چشمگیر در سراسر کشور داشتند.


345bc483 fb55 411a a1b0 3ec0b48e5b7f خبر خاکستری

این استاد دانشگاه ادامه داد: حضور مستمر مردم ایران در صحنه می تواند نقشه های ملموس دشمن آمریکا، اسرائیل و منافقین را خنثی کند و دشمنان انقلاب هرگز نمی توانند پیوند امام و انقلاب، ملت و ملت را از بین ببرند. اسلام و ملت و رهبری.

عباسی یادآور شد: این یک مسئولیت الهی است که در روح و روان ملت ایران وارد شده و موضوعیت و موضوعیت دارد و با حضور گسترده مردم در 22 بهمن 1400 بار دیگر مسئولیت خود را در قبال جمهوری اسلامی در اطراف نشان دادند. جهان.”

وی افزود: گلستانی های عزیز همچون سال های گذشته توانستند در این طراحی صحنه و خلاقیت حماسی نقش اول را ایفا کنند.

علی محمد زنگنه استاندار گلستان نیز از حضور باشکوه مردم عزیزی که در این شرایط حساس ظرفیت جدیدی برای نظام اسلامی ایجاد کردند تقدیر کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که از توده های مردم و مستضعفان سرچشمه گرفته و متعلق به آنهاست.

زنگنه افزود: حضور پرشور مردم به تیم مذاکره کننده کمک می کند تا مذاکرات را با عزت و اقتدار پیش ببرند و از حقوق ملت دفاع کنند.

با این حضور حماسی مردم به روزهای آتی انقلاب دلگرم می شوند تا بتوانند پرچم آرمان های شهدا را به بالاترین نقطه درد و آرمان های انقلاب برافراشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید