ریسک 100 میلیونی نولان با داستان ترکیب بمب اتمی/ستاره کامل شد

ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791114

نولان در حین کار بر روی پروژه های هنری و مخاطره آمیز مالی در Crown، مکمل بازیگران فیلم جدیدش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، کریستوفر نولان ستاره های بیشتری را به بازیگران درام جدید خود در جنگ جهانی دوم، اوپنهایمر، اضافه می کند.

رامی مالیک برنده اسکار، فلورانس پیو بازیگر نامزد اسکار و جو کارگردان Shaved Diamonds به بازیگران این پروژه ستاره پیوسته اند که پیش از این رابرت داونی جونیور، مت دیمون و کیلنر مورنر امیلی بلانت به آن پیوسته بودند.

این فیلم که داستان ساخت اولین بمب اتمی جهان را روایت می کند، نولان و استودیو یونیورسال را با خطرات هنری و مالی مواجه می کند. این پروژه با بودجه 100 میلیون دلاری در حال انجام است، اما اخیراً درام های بزرگسالان نتوانسته در گیشه بازی خوبی داشته باشد و حتی فیلم هایی مانند «شاه ریچارد» ساخته ویل ریچارد اسمیت و «آخرین دوئل» مت دیمون نیز با شکست مواجه شده اند. .

اما نولان حس خاصی نسبت به خواسته‌های مخاطبان دارد و تا کنون موفق شده است تریلرهای پیچیده‌ای مانند The Beginning را به فیلم‌های پرفروشی تبدیل کند که هم بین منتقدان و هم بینندگان محبوب هستند.

اخیرا مالک نقش شخصیت منفی اصلی فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» را بازی کرد. پیو یکی از ستارگان اصلی فیلم بیوه سیاه مارول با اسکارلت جوهانسون بود و سفی نقش مکمل را در پیتزای شیرین بیان پل توماس اندرسون بازی کرد.

فیلم نولان بر اساس رمان پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی. رابرت اوپنهایمر» نوشته کای برد و مارتین جی. شروین برای برنده شدن جایزه پولیتزر خلق شد.

در این فیلم مورفی نقش اوپنهایمر را بازی می کند و مالیک باید نقش یک دانشمند را بازی کند. پیو نقش جین تتلیک، یکی از اعضای حزب کمونیست را بازی خواهد کرد که عاشق اوپنهایمر شده است. سفدی همچنین نقش دانشمند ادوارد تلر را بازی می کند که یکی از اعضای پروژه منهتن بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید