ریشه مشکلات را در کشور خشک کنیم/ دشمنان با پیشرفت و قدرت ما مخالفند


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916688

شهردار تهران با اشاره به اینکه باید ریشه مشکلات کشور را خشک کنیم، گفت: معیشت، سلامت و مسکن امروز مردم برای آنها گلوگاه ایجاد کرده است اما به لطف خداوند و دولت انقلابی بر سر راه است. راهی که از این رنج ها و دردهای مردم بکاهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: هزاران سلام و درود بر تمامی زائران راه حق در طول تاریخ به ویژه زائران راه حق به ویژه ائمه عطار (علیهم السلام) است. حضرت زهرا سلام الله علیها و همه یارانش.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر فراتر از اغتشاش است، آنقدر آشکار است که دشمنان ایران قدرتمند و انقلاب اسلامی به دنبال چه هستند. اساس همه این اتفاقات این است که متوجه شدند اگر انقلاب اسلامی در تحقق شعارها و آرمان های خود موفق شود، آنچه را که گفته و در دل همه دنیاست و به عنوان الگوی کامل است، عملی خواهد کرد. در سراسر جهان؛ این انقلاب هیچ شکستی را نمی پذیرد.

تهدید تاکید کرد: دشمنان با پیشرفت و قدرت ما مخالف هستند و در این شرایط که جهان در آستانه نظم جدید و شرایط خاص قرار دارد، تمام تلاش خود را می کنند تا رقبای خود را از صحنه خارج کنند.

شهردار تهران ادامه داد: در سند راهبرد امنیت ملی آمریکا که چند ماه پیش منتشر شد، به وضوح از چین، روسیه و ایران به عنوان رقیب، تهدید و جایگزین یاد شده است.

وی افزود: به صراحت می گوید چین رقیب، روسیه تهدید و ایران آلترناتیو ماست.

تهدیدها ادامه داد: تمام تلاش آنها این بود که ملت ایران از این نقطه عطف تاریخی عبور نکنند و برای تجزیه ایران تلاش کنند و در صورت شکست، کردستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان را محور توطئه خود قرار دهند و کل کشور را درگیر کنند. ، اما تلاش بر این بود که این سه نقطه را دقیقاً هدف قرار دهند و بتوانند تحلیل را نتیجه کار خود کنند.

شهردار تهران افزود: اما دشمن با سیلی سنگین مردم رشید ایران و نیروی انتظامی و بسیج نتوانست به اهداف خود برسد.

شهردار تهران یادآور شد: در دشمنی دشمن شک نداریم. بی شک ما در دشمنی یاران و جیره خواران و منافقین و دیگران به صراحت دست یافته ایم و بیش از 40 سال است که پرونده آنها در معرض دید ملت ایران قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: ما در بی کفایتی رژیم کودک کش اسرائیل، رژیم کودک کش و رژیم آل سعود تردیدی نداریم و آنها کار خود را انجام می دهند اما آنچه باید به آن توجه کنیم این است که در وضعیتی که در کشور ایجاد شده است؛ این یک فرصت جدید برای ما ایجاد کرد تا نگاهی دقیق به جامعه خود بیندازیم.

زاقانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اگر انقلاب اسلامی از درون قوی بود، هیچ دشمنی و فریبکاری نمی توانست با آن مقابله کند، پس دشمن دشمنی; او بی لیاقتی و بی رحمی خود را نشان داد، این رویکرد بارها و بارها نشان داده شده است.

وی افزود: مهم این است که این فرصتی جدی برای ایران اسلامی باشد. اگر می خواستند مشکلات مردم اعتراضشان باشد. این وظیفه خدمتگزاران کشور است که قیام کنند، بجنگند و تلاش کنند تا بار مردم را سبک کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه دولت انقلابی امروز بر مسکن، معیشت، سلامت و امنیت مردم تمرکز کرده است، ادامه داد: دشمنان می بینند که مشکلات زیاد است، اما افق روشن است و کارکردهای اقتصادی در جهت، اقتصاد است. بار باید دوش مردم باشد.

زاکانی افزود: معیشت، سلامت و مسکن مردم امروز گلوگاه هایی را برای آنها ایجاد کرده است، اما به لطف خداوند و دولت انقلاب راهی در حال طی شدن است که به کاهش این آلام و آلام مردم می انجامد. شما نباید به این مشکل راضی باشید. همه ما باید قدم برداریم و تلاش کنیم تا بار مردم را با سرعت مشخصی سبک کنیم.

وی یادآور شد: این تبدیل ها باید ما را بیدار کند. مردم ما با بصیرت و شناخت دقیق و با شناخت دشمن و درک شرایط و توجه به سخنان مقام معظم رهبری آنها را همراهی نکردند، اما این بار از مسئولیت ما کم نمی‌کند، بلکه سنگین‌تر می‌کند. ملت بزرگ اگر به مشکل خوردند تلاش ما دو چندان شود تا مشکلات مردم کم شود.

زاکانی تاکید کرد: این رویکرد همان تلاشی است که رئیس جمهور ما در دستور کار خود دارد و شبانه روز در حال تلاش است.

وی همچنین گفت: دشمن از غفلت بخشی از جامعه ما سوء استفاده می کند و جنگ شناختی خود را به گونه ای دنبال می کند که ما در مقابل با حق باطل مردم را نابود کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم که بر دانش مردم تأثیر بگذارد. با تو

شهردار تهران اضافه کرد: در این شرایط نیاز به توضیح و مطالبه وجود دارد، باید سعی کنیم توضیح دهیم تا دشمن نتواند از بی توجهی ما سوء استفاده کند و باید از هر کارمند و مدیری بخواهیم کار خود را به درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: ممکن است من مسئول در هر شرایطی مورد غفلت قرار بگیرم و بخوابم، اینجاست که ملت و جوانان عزیز مرا از غفلت خارج می کنند.

تهدیدات بیان کرد: وقتی بصیرت در ابعاد مختلف در جامعه جریان داشته باشد و آگاهی و آگاهی در لایه های مختلف جریان داشته باشد و زمانی که خدمت و پیشرفت در جامعه مشهود باشد، دشمن شکست می خورد.

وی یادآور شد: دشمن ما بسیار علاقه مند است که نظام ناکارآمدی اسلامی را محکوم کرده و با ایجاد نارضایتی، یأس و نفرت نسبت به نمادهای ایران عزیزمان به دنبال آرمان باطل آن باشد. باید چشمانمان را برای پیگیری مشکلات باز کنیم و حتی تا جایی پیش برویم که رضایت جامعه را افزایش دهیم. بکوشیم امید جامعه و افقی روشن را پیش روی ملت جوان قرار دهیم و بر عزت در جامعه تاکید کنیم به گونه ای که در جای جای این کشور افتخارات برجسته خود را به رخ دیگران بکشد.

شهردار تهران تاکید کرد: شهدایی که پدر و مادر، بستگان و فرزندانشان در میان ما هستند; پیام آنها این بود که ما مظلومانه رفتیم اما نگذاشتیم گناهکار دوباره در جامعه ما قدرت بگیرد و در دنیا دنبال ثروت و قدرت و نفاق و شرک برود و بتواند به نظام اسلامی حمله کند که نتیجه اینهاست. که در طول تاریخ راه درست را پیموده‌اند، اما از ما چه انتظاری می‌رود، می‌خواهند پایبندی به اسلام را فراموش نکنیم.

وی گفت: توجه و عنایت به ایران را فراموش نکنیم، پیروی از رهبری انقلاب را فراموش نکنیم و نسبت به مردم عزیز ایران بی تفاوت نباشیم.

زاقانی افزود: با اقتدار در برابر ایران اسلامی بایستیم اما آرمان های انقلاب را در بین خود با عشق دنبال کنیم که تحقق آن در دستور کار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن ما شکست خورده است اما آن شکست کافی نیست. باید ریشه مشکلات را در کشور خشک کنیم. ما باید بصیرت را جایگزین جهل کنیم. باید غلبه بر مشکلات آسایش و دقت را با ارائه خدمات شایسته به مردم و تضمین پیشرفت در جامعه جبران کنیم. این ممکن است و در دسترس ماست و به خون شهدای عزیز ایرانی می ارزد که قیمت آن بسیار بالاست.

شهردار تهران گفت: سال 91 به محضر رهبر انقلاب رسیدیم که جمع محدودی از بستگان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند. وقتی سرلشکر ایزویی از مشکلات روز صحبت کرد و گلایه کرد، رهبر معظم انقلاب فرمودند اولاً مشکلات هست و هرکس در هر جایگاهی که باشد اگر درست عمل کند همه مشکلات حل می شود.

وی یادآور شد: نکته دوم مقام معظم رهبری این بود که قبل از انقلاب کار آسان بود اما با انقلاب کار سخت شد. ما به اوج سختی های جنگ رسیده ایم و بعد فرمانده جنگ با همه سختی هایش در مقابل شرایط فعلی هیچ است. الان 1401 است و شرایط سال 91 نسبت به شرایط فعلی هیچ است.

زاکانی تاکید کرد: شرایط روز به روز سخت تر می شود، به عنوان یک کوهنورد هر لحظه که به فتح قله نزدیک می شود شرایط صعود برایش سخت تر می شود اما افتخار فتح این قله به خاطر مردم است. رشید ایران و مقدمه ظهور مشیت الهی، این افراد قادر به انجام آن خواهند بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هرکس خسته شود یا منحرف شود مطمئن باشد که جوانان نمی گذارند انقلاب از ریل خارج شود.

شهردار تهران با بیان اینکه این انقلاب به برکت رحمت صاحب حق به صاحب حق خود خواهد رسید، تصریح کرد: فرمایشات رهبری ناب و مظهر حقیقت است که تحقق آن در تمام طول دوران بر ما روشن و روشن است. دوره های گذشته تا امروز

وی ادامه داد: آینده بسیار روشن است و ما به عنوان وزیر نباید از خدمت به مردم و پیشرفت غافل شویم. امروز دشمن شکست خورد، اما امید او را باید ناامید کرد. ما باید بتوانیم دشمنان خود را در عمل و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در داخل کشور به گونه ای ناکام بگذاریم که راه بازگشتی برای آنها باقی نگذاشته و امیدواریم در آینده نزدیک این امر محقق شود.

زاکانی تصریح کرد: 44 سال سفر پر افتخار داریم. ما فراز و نشیب هایی داشته ایم، اما از امروز درس گرفته ایم. امروز بیش از هر روزی در کشور، انقلاب آثار منطقه ای و جهانی خود را دارد و امیدواریم انشاءالله بتوانیم راه این شهدا را که بزرگترین خدمت به خود در راه سعادت دنیا و جهان است ادامه دهیم. آخرت .

دیدگاهتان را بنویسید