ریشه کنی فقر مطلق در کهگیلویه و ببیراحمد تا کجا پیش رفته است؟


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915280

افرادی که در فقر مطلق هستند از نیازهای اولیه زندگی محروم هستند، یعنی. غذا و پوشاک؛ این افراد باید در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و حمایت شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، شرایط متفاوت اقتصادی، اتخاذ سیاست های مالی و اصلاح ساختارهای اقتصادی در جامعه علاوه بر مزایای بلندمدت حفظ اقشار کم درآمد می تواند مشکلاتی را برای اقشار کم درآمد ایجاد کند. سرمایه کشور و از سوی دیگر کشور جلوگیری از انحصارطلبی و منفعت شخصی است، اما دولت ها سعی کرده اند با اقداماتی مانند توزیع کالا برای تنظیم بازار و همچنین افزایش قیمت، از فشار بر اقشار نیازمند جامعه بکاهند. یارانه های پولی و انرژی

علاوه بر حمایت دولت، وجود نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد، موسسات خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر نهادها برای حمایت از اقشار کم درآمد تلاش می کنند تا مشکلات معیشتی و معیشتی را کاهش دهند. اقتصاد این مردم را پیدا کنید


e75a283a 52eb 4f67 880d b223fa33f624 خبر خاکستری

علاوه بر اقشار محروم جامعه، افرادی هستند که از فقر مطلق رنج می برند، افرادی که به طور کامل از منابع لازم برای ادامه زندگی محروم هستند و برای ادامه زندگی مشکل دارند، این افراد نمی توانند نیازهای اولیه را تامین کنند. غذا، پوشاک و سرپناه و نیاز به حمایت بیشتری دارند.

در کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند سایر نقاط کشور افرادی هستند که در فقر مطلق به سر می برند و این گونه افراد نیاز به شناسایی و حمایت دارند.

a8517834 a772 42f1 a6c2 cdbb4447b8df خبر خاکستری

مدیر کل تعاون کار و کمک اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سامانه همیاری 40 هزار نفر معرفی شده است، گفت: آنها فقط برای مطلق نوشتن داشتند.

حمیدرضا واعظ زاده به بیان آمار واجدین شرایط در این سامانه پرداخت و گفت: از مجموع 40 هزار متقاضی، به درخواست های حدود 547 نفر رسیدگی شد که از این تعداد حدود 256 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های این افراد توانمندسازی است، گفت: افرادی که نتوانند در روند توانمندسازی موفق باشند برای حمایت از نهادها آورده می شوند.

واعظی زاده به برگزاری نشستی در قالب ویدئو کنفرانس ملی اشاره کرد و ادامه داد: این نشست به منظور تاکید بر تسریع در اکران ها برای شناسایی بیشتر افراد با حضور نهادها و سازمان های حمایتی به زودی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید