ریه ساحلی کشور آزاد سیستان و بلوچستان قهرمان شد


ساعت: 21:18
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884039

سیستان و بلوچستان قهرمان کبدی ساحلی کشور در رشته آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، یازدهمین دوره مسابقات کبدی ساحلی آزاد کشور امروز دوشنبه 6 تیرماه با قهرمانی تیم شرکت کوروش از سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد.

این مسابقات که با حضور 29 تیم از سراسر کشور از روز جمعه 3 تیرماه در ساحل زیبای شهرستان بابلسر استان مازندران آغاز شده بود، امروز با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال به پایان رسید.

در مرحله مقدماتی این رقابت ها تیم ها در هشت گروه به مصاف هم رفتند و پس از مرحله گروهی تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی مسابقات خود را برگزار کردند تا 4 تیم برتر این رقابت ها مشخص شوند.

تیم شرکت برنج کوروش سیستان در مرحله نیمه نهایی مقابل استرآباد سرخنکلا به برتری رسید و تیم همدان پیام از سد پانیک تلاش عبور کرد.

در دیدار پایانی تیم سیستان و بلوچستان با نتیجه 35 بر 26 تیم همدان را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم همدان نیز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد. نمایندگان گلستان و گیلان با هم به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

در پایان کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم بابلسر مازندران اهدا شد و سعید غفاری از تیم پیام همدان به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید