ریکاردو ساپینتو بازیکنی را که می خواهد می خواهد

ریکاردو ساپینتو بازیکنی را که می خواهد می خواهد

در ابتدای فصل که باشگاه استقلال به دلیل ترکیب کامل نتوانست کاوه رضایی را به خدمت بگیرد، این مهاجم راهی تراکتورسازی شد. در همان زمان گفته می شد کاوه رضایی برای نیم فصل به استقلال برمی گردد.

حالا با نزدیک شدن به پنجره زمستانی، کاوه رضایی به امید بازگشت به جمع آبی ها قراردادش را با تراکتور فسخ کرد.

طبق یکی از بندهای تفاهم نامه سه جانبه، کاوه رضایی باید در نقل و انتقالات نیم فصل به ترکیب آبی پوشان بپیوندد. در این معاهده مذکور هر طرفی که این موضوع را نقض کند باید 10 میلیارد تومان غرامت بپردازد. یعنی اگر استقلال نیم فصل نتواند کاوه رضایی را که از تراکتور جدا شده بیاورد، باید 10 میلیارد تومان غرامت بپردازد و اگر کاوه رضایی به هر دلیلی حاضر به بازگشت به استقلال نشد، این مبلغ را به باشگاه.

ریکاردو ساپینتو متوجه این چیدمان شد و در مورد کاوه رضایی گفت که در زمان تیمش مهاجم نمی خواهد و به دنبال جذب بازیکن بازیساز و هافبک پاس به جای سیاوش یزدانی است. به این ترتیب فهرست استقلال به زودی با حضور یک بازیکن خارجی در جمع آبی ها پر می شود و بازگشت کاوه رضایی به استقلال منتفی خواهد بود.

علی فتح الله زاده که از این تفاهم نامه بی خبر بود به ریکاردو ساپینتو اطمینان داد که به جای سیاوش یزدانی از بازیکن مورد علاقه اش استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید