ریکاردو ساپینتو در راه است

ریکاردو ساپینتو در راه است

در تعطیلات لیگ برتر همه تیم ها در کار خود پیشرفت می کنند تا برای هفته هفتم آماده شوند. استقلالی ها نیز زیر نظر ریکاردو ساپینتو تمرین می کنند و روز گذشته در دیداری تدارکاتی شرکت کردند.

نکته قابل توجه در تمرینات استقلال رازهای ریکاردو ساپینتو است. سرمربی پرتغالی استقلال برای اینکه تیمش به حاشیه نرود و بتواند لیگ را با قدرت از سر بگیرد، تیمش را از رسانه ها دور نگه داشته و اخبار و عکس های محدودی از تمرین و مسابقات در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

دیدار دوستانه استقلال نیز روز گذشته در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد. دلیل این تصمیم مخفی نگه داشتن ترکیب و تاکتیک تیم ساپینتو بود.

با توجه به اینکه اگر بازی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود فرصتی برای هواداران و خبرنگاران وجود دارد، ساپینتو تصمیم گرفت تیمش را برای یک بازی دوستانه به ورزشگاه آرارات ببرد که اطراف آن کاملا بسته است و هیچکس اجازه ورود ندارد. مجتمع

استقلالی ها از 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر 11 امتیاز کسب کرده اند و در رده سوم قرار دارند. ساپینتو علاقه زیادی به جمع آوری امتیازات خوب با شروع مجدد لیگ دارد و به همین دلیل تیمش را پنهان کرده است تا بهترین شرایط را مقابل گل گهر تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید