زباله جمع کن؛ سطل های زباله در هنگام کمین باید جمع آوری شوند


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917823

مشکل اجتماعی که اضطراب را دوچندان کرد.

شهروندان ایرانشهری از عدم جمع آوری زباله توسط شهرداری در روزهای اخیر گلایه داشتند و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ؛ شهروندان ایرانشهری در روزهای اخیر از جمع آوری نخاله ها توسط شهرداری گلایه داشتند و برخی از شهروندان این منطقه در تماس با خبرنگار ما نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام کردند. و می خواهند مورد بررسی قرار گیرند.مقامات شهر فوری هستند.

این روزها انباشت زباله در کوچه ها و خیابان ها به دلیل عدم جمع آوری توسط شهرداری، چهره این شهر را مخدوش و زشت کرده است.

از سوی دیگر تجمع چند روزه زباله باعث ایجاد بوی تعفن و تجمع حشرات می شود که سلامت و جان مردم را به خطر می اندازد.

جمع آوری به موقع زباله توسط شهرداری ضروری است

در همین رابطه بامری یکی از شهروندان ایرانشاهی در گفت و گو با خبرنگار پهرا گفت: در خیابان شهید بهشتی این شهر شاید یک هفته می گذرد و شهرداری زباله ها را جمع آوری نمی کند و وقتی می ماند زباله ها را جمع آوری نمی کند. محتوای زباله های پلاستیکی با زباله افزایش می یابد گرد و غباری که در کوچه ها و خیابان ها پخش می شود که بوی نامطبوع و فضایی زشت ایجاد می کند.

وی افزود: در واقع وجود زباله و جمع آوری نکردن به موقع آن تهدیدی جدی برای سلامت و سلامت عمومی شهروندان ایرانشاهی است.

این شهروند ایرانی تصریح کرد: برخی از شهروندان به محض مشاهده سطل های پلاستیکی یا زباله در مناطق مختلف شهر، زباله ها را در محیط پراکنده می کنند و به گفته خودشان با این کار زباله های خیس و خشک را برای درآمدزایی و سفر جدا می کنند. ، کالاهای اساسی زندگی خود را تامین کنند.

افزایش مشارکت شهروندان یک ضرورت اساسی است

سعید دهوار شهردار ایرانشهر در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه برخی از شهروندان نسبت به جمع آوری و دفع زباله های خود کوچکترین احساس مسئولیتی ندارند.

وی افزود: در شرایطی که زباله ها به موقع جمع آوری نمی شوند و در اغلب موارد پلاستیک زباله ها در بسیاری از نقاط خم و پاره شده و محتویات آنها دور ریخته می شود.

این کارمند تصریح کرد: در واقع زباله جمع کن ها سطل های زباله را برای جمع آوری زباله ها ریخته و زباله ها را به داخل آن ها به بیرون حمل می کنند.

زباله گردها در سطل های زباله کمین کرده اند

شهردار اضافه کرد: شهروندان عزیز ایرانشهری با دیدن این صحنه زباله گردها در بیرون ریختن زباله ها بی حیایی پرتاب زباله از سطل زباله را به زباله دان گوشزد کنند.

وی ادامه داد: شهرداری ایرانشهر در راستای موضوع زباله گردها بارها زباله گردها را که اغلب معتادان متجاهر بودند جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد و یا ادارات بهزیستی تحویل داده است.


دیده ور گفت: متأسفانه این معتادان متجاهر پس از مدتی که از کمپ های ترک اعتیاد بهبود می یابند به روال قبلی خود باز می گردند و دوباره همان حرف ها را تکرار می کنند و آنچه می گویند این است که وقتی کار نداریم یا یک شغل . “ما باید این کار را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جمع آوری زباله گردها که معتاد متجاهر هستند، اکثر دستگاه های مربوطه باید با شهرداری ایرانشهر همکاری کنند تا شاهد ریختن زباله در خیابان ها و کوچه ها نباشیم و ظاهر شهر زشت شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید