زبان هنر بهترین ابزار برای رساندن پیام وحدت به بشریت است / عزت اسلام در مورد حفظ وحدت است

زمان: 19:39
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777877

سامان اردشیری وحدت را راهی برای نجات بشریت عنوان می کند و می گوید: امت اسلامی برای ترویج دین و آموزه های پیامبر باید همواره پایه های وحدت را تقویت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سامان اردشیری ، کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد هرگونه بهانه و اختلاف در کشور هستند و رمز موفقیت خود را در این اصل می دانند.

وی وحدت و انسجام را ضرورتی مسلم برای همه ادیان و مذاهب اسلامی می داند و می افزاید: قرن گذشته اوج دوران استکبار و استعمار است؛ آنها در خلاء این وحدت چه جنایات ، جنایات و خونریزی هایی را علیه مسلمانان مرتکب نشده اند.

اردشیری با اشاره به اینکه نام پیامبر اکرم (ص) با محبت ، برادری ، عشق ، برادری و جوانمردی گره خورده است ، ادامه داد: حضرت محمد (ص) برای تکمیل کمال اخلاق مبعوث شدند.

این کارشناس وحدت را راه نجات بشریت عنوان کرد و گفت: امت اسلامی برای ترویج دین و معارف پیامبر باید همواره پایه های وحدت را تقویت کند.

وی در خاتمه گفت که راهبردهای ایجاد وحدت در کشور متنوع است و خاطرنشان کرد: زبان هنر به دلیل اثربخشی و بین المللی بودن همیشه یکی از معتبرترین این راهبردها است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید