زلزله 4.7 ریشتری ساعت 6 صبح حوالی قصرشیرین /مردم از منازل خود بیرون آمدند/ اورژانس کرمانشاه: 4 مصدوم

زلزله 4.7 ریشتری ساعت 6 صبح حوالی قصرشیرین /مردم از منازل خود بیرون آمدند/ اورژانس کرمانشاه: 4 مصدوم

اکبر آزادی مسئول روابط عمومی و مدیریت حوادث اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر بر اثر زلزله صبح امروز در شهرستان های غرب استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در قصرشیرین مصدوم شدند. شهر

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر بر اثر زلزله صبح امروز در شهرستان های غرب استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در شهرستان کسرشیرین مصدوم شدند.

اکبر آزادی افزود: ساعت 6:21 صبح امروز شنبه زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر در حوالی قصرشیرین رخ داد که بلافاصله تیم های ارزیاب به منطقه اعزام و به بیمارستان های منطقه هشدار نسبی دادند.

وی تصریح کرد: در ارزیابی های اولیه این حادثه چهار مصدوم داشت که با خودروهای شخصی به بیمارستان قصرشیرین منتقل شدند.

آزادی افزود: هرگونه تغییر در وضعیت نهایی حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

زلزله امروز آسیبی به قصرشیرین وارد نکرد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه نیز گفت: زمین لرزه 4.7 ریشتری بامداد امروز شنبه در قصرشیرین که شهرستان های غرب استان را لرزاند، خسارت جانی و مالی نداشت.

«افشین یگانه» افزود: تیم های ارزیاب هلال احمر بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه بررسی را آغاز کردند و بر اساس ارزیابی های انجام شده خوشبختانه این زمین لرزه خسارت مالی و جانی نداشت.

با در نظر گرفتن تجربه تلخ زلزله های سال 1395 و 1396، زلزله نسبتا شدید صبح امروز در قصرشیرین، مردم این منطقه را مجبور به ترک خانه و کاشانه خود با وجود سرما کرد.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر صبح امروز ساعت 6:21 و 47 دقیقه در عمق 10 کیلومتری زمین در 16 کیلومتری قصرشیرین، 23 کیلومتری سرپل ذهاب و 24 کیلومتری حناکین عراق رخ داد.

بزرگترین زمین لرزه این منطقه در 30 آبان 1395 با قدرت 7.3 ریشتر رخ داد که 620 کشته و 12386 مجروح برجای گذاشت.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد و 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید