زمانی که ساپینتو ستاره محبوب فرهاد مجیدی را خرید

زمانی که ساپینتو ستاره محبوب فرهاد مجیدی را خرید

رضا میرزایی، وینگر تکنیکی و سرعتی استقلال در تابستان با قراردادی 2 ساله به این تیم پیوست و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب استقلال اضافه می شود. اما میرزایی در دیدار با گل گهر به عنوان ناجی تیمش ظاهر شد و با آمدن به زمین، بازگشت استقلال را آغاز کرد و یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند. میرزایی که از سوی هواداران این تیم لقب تعویض طلایی استقلال را به خود اختصاص داده بود، فصل گذشته قرار بود به استقلال بیاید و فرهاد مجیدی نظر مثبتی به این بازیکن داشت.

اما پیشنهاد خوب سپاهان برای تمدید قرارداد باعث شد میرزایی ترجیح دهد در سپاهان بماند و در استقلال حضور نداشته باشد. تابستان امسال اما شرایط فرق می کرد و میرزایی با توجه به حضور مورائیس در سپاهان ترجیح داد از این تیم جدا شود چرا که مورایس به این بازیکن اعتقادی نداشت. برای دومین سال پیاپی پیشنهاد استقلال به این بازیکن رسید اما این بار میرزایی با آبی پوشان قرارداد بست و پیراهن این تیم را بر تن کرد.

اگرچه میرزایی قبل از آمدن ساپینتو استقلالی شد اما به گفته خودش سرمربی پرتغالی با دیدن فیلمی از بازی های او تایید کرد که میرزایی باید بیاید. میرزایی که به دلیل حضور محبی و کایدی و تمرین بالای این دو جناح، اغلب نیمکت نشین است، تلاش می کند شرایط را برای حضور همیشگی خود در ترکیب استقلال فراهم کند و بتواند بیشتر در ترکیب تیمش بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید