زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای عرضه شده در سامانه توزیع خودرو فرا رسیده است

زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای عرضه شده در سامانه توزیع خودرو فرا رسیده است

روز جدید : مراسم قرعه کشی خودرو ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو در حال انجام است و فردا اسامی منتخب در سامانه فروش اعلام می شود.

به گفته عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل خدمات صنعت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز 9 خردادماه در قرعه کشی ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود.

به گفته معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، از آنجایی که وزارت صمت به هیچ وجه دخالتی نخواهد داشت و تنها نقش نظارت را بر عهده دارد، در نهایت قرعه کشی توسط خود خودروساز انجام می شود. در واقع، خودروسازان کل فرآیند از فروش تا قرعه کشی، پرداخت و تحویل را انجام خواهند داد. دستگاه نظارت کاملاً جدا از قوه مجریه است و در نهایت دولت تنها ناظر انجام کارها خواهد بود.

دریافت اطلاعات از مراحل قرعه کشی حاکی از آن است که مراسم قرعه کشی در حال انجام است و اسامی منتخب فردا در سامانه فروش اعلام می شود.

* تحویل 167 هزار خودرو در مرحله اول فروش سامانه یکپارچه فروش

بر اساس شنیده ها در این طرح حدود 167 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان مختلف به فروش رسید.

بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سه شنبه 27 اردیبهشت ماه، امکان ثبت نام از متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه توزیع خودرو فراهم شده است تا متقاضیان طبق بخشنامه های مختلف نسبت به فروش خودرو اقدام کنند. ارائه شده توسط تمامی شرکت های خودروسازی

این سامانه در اولین دوره فروش خودرو برای متقاضیان یک هفته مهلت ثبت نام در نظر گرفته بود و مزیت یا تاخیر در زمان ثبت نام تاثیری در قرعه کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت. عرضه خودروهای مبتنی بر این سامانه بسیار متنوع و چندین برابر دوره های گذشته خواهد بود و خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودروی خود را در این سامانه ادغام کنند و هیچ استثنایی برای توزیع خودرو به مشتریان خارج از این سیستم وجود نخواهد داشت. سیستم.

دیدگاهتان را بنویسید