زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون دکتری 1401 تعیین شد

زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون دکتری 1401 تعیین شد

روز جدید : کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی رشته «دانشجوی دکتری» (نیمه متمرکز) 1401 چهارشنبه 24 فروردین ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

متقاضیان شرکت در کنکور دکتری (نیمه متمرکز) سال 1401 می توانند با استفاده از شماره یا شماره پرونده داوطلب و همچنین شماره شناسایی و سال تولد به کارنامه نتایج آزمون اولیه دسترسی داشته باشند.

افرادی که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی بر اساس محتوای کارنامه اولیه هستند، می بایست از روز پنجشنبه 25 لغایت یکشنبه 28 فروردین در محل های مورد نظر خود (حداکثر 50 کد محل در صورت وجود) ثبت نام کنند. به حوزه آزمون در آزمون شرکت کردند تا در پرتال اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

به متقاضیان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ارتباطات مربوط به آن را به دقت مطالعه کنند، سپس رشته های تحصیلی خود را انتخاب کرده و علایق خود را در اولویت قرار دهند و سپس انتخاب رشته خود را ثبت کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های آموزشی این آزمون از روز چهارشنبه همزمان با اعلام نتایج از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در اختیار داوطلبان مجاز انتخاب رشته قرار می گیرد.

اسامی برگزیدگان دارای حد نصاب شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1401 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می شود.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی می بایست به پورتال دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس ارتباطات مربوطه اقدام نمایند که در پرتال اطلاع رسانی خواهد شد. این دانشگاه

متقاضیان علاقه مند به انتخاب یکی از رشته های امتحانی مربوط به دانشگاه های امام صادق (ع)، دانشگاه امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین در صورت تمایل مجاز به انتخاب رشته های یک روزه می باشند.دارای شرایط لازم مطابق نهایی می باشند. توضیح .

دیدگاهتان را بنویسید