زمان بازگشایی مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی است

زمان افتتاح مدارس در سطوح مختلف تحصیلی است

روز جدید : رئیس سرویس بهداشت و درمان آموزش و پرورش شرایط و زمان افتتاح مدارس در مقطع متوسطه اول و دوم را تشریح کرد.

اعظم گودرزی ، رئیس سرویس بهداشت آموزش و پرورش ، درباره نحوه و زمان افتتاح مدارس در دوره های مختلف آموزشی گفت: طبق اعلام ستاد ملی تاج ، مدارس متوسطه تحت شرایط خاصی در 16 نوامبر بازگشایی می شوند.

وی ادامه داد: اگر تأیید هیئت مدیره مدرسه و مجوز بازگشایی منطقه را داشته باشند ، می توانند این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش و سرویس بهداشت گفت: از نیمه دوم آبان ماه مقدمات بازگشایی مدارس متوسطه اول فراهم می شود و از آذرماه مدارس این مقطع با رعایت شئونات بهداشتی و مصوبات لازم از اداره آموزش و پرورش. منطقه

گودرزی تهویه مناسب، فاصله فیزیکی 1.5 متر و فاصله 1.5.2 مترمربع برای هر دانش آموز را از مواردی است که در بازسازی مدارس مورد توجه قرار می گیرد و بیان می کند: در سیستم نظارتی آموزش و پرورش 4 شاخص در نظر گرفته شده است. در صورت داشتن این موقعیت ها ، مدیران می توانند درخواست بازگشایی کنند و منطقه باید این موقعیت ها را بررسی و در صورت داشتن شاخص های لازم ، آنها را تأیید کند.

رئیس سرویس بهداشت و درمان در پاسخ به این پرسش که آیا سازوکاری برای نظارت بر حسن اجرای کار وجود دارد یا خیر ، گفت: در بخشنامه 06 دستورالعمل هایی را برای بازگشایی مدارس در همه استان ها صادر کردیم و بر این اساس ، زیرا تا زمانی که شرایط مناسب برای بازگشایی وجود داشته باشد.

وی در مورد بازگشایی مدارس ابتدایی گفت: مطابق با تصمیم 87 ستاد ملی تاج ، تصمیم به بازگشایی مدارس ابتدایی گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید