زمان تشکیل پرونده معوقات فوق العاده مستمری بگیران

زمان تشکیل پرونده معوقات فوق العاده مستمری بگیران

سجاد محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این معوقات 15 درصد حقوق بازنشستگان است و معوقات اسفند ماه به آنها پرداخت شده است.

وی همچنین با تشکر از دکتر ترکی مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری به دلیل پرداخت به موقع حقوق و مطالبات درمانی مستمری بگیران به طرف قرارداد بیمه آینده حافظ گفت: برای رفاه حال مستمری بگیران اقدام کرده است. قرار شد مجموعه ای در استان ها ایجاد شود که ظرفیت لازم را داشته باشد.» اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقامتی باید افتتاح شود.

محمدیان ادامه داد: بر این اساس مکاتبات و جلسات متعددی با استاندار گیلان انجام دادیم که معاونان ذیربط نیز دستور دادند زمین مناسبی از اراضی ملی استان در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار دهند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان همچنین به وام هایی که برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است اشاره کرد و اظهار داشت: وام ضروری که 15 میلیون تومان بود با 100 درصد افزایش اکنون به 30 میلیون رسیده است. تومان و هم اکنون در حال ثبت است و پرداخت از سال آینده شروع می شود.

وی افزود: مجموع پرداختی تسهیلات این صندوق به مستمری بگیران مشترک خود در گیلان در سال 1401 بالغ بر 35 هزار در قالب وام ضروری، وام حمایتی مستمری بگیران و فرزندان آنان، وام معوقه ازدواج فرزندان بازنشستگان و وام اعتباری بوده است. خرید از فروشگاه ها طرف قرارداد اعلام کرد.

محمدیان افزود: پرداخت 25 میلیون تومان برای ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری با افزایش تا 30 میلیون تومان و همچنین وام خرید کالا تا سقف 50 میلیون تومان نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان همچنین به اجرای طرح ضیافت بازنشستگان کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: با مشارکت بانک صادرات ایران بازنشستگان می توانند بین 8 تا 15 میلیون تومان در اقساط 6 تا 1000 تومانی خرید کنند. 10 ماه از فروشگاه ها و گروه برای انتخاب.

دیدگاهتان را بنویسید