زمان حضور مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس

زمان حضور مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس

مدافع تیم ملی پس از اتمام دوران نقاهت تصمیم گرفت تمرینات خود را با شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس دنبال کند تا به آمادگی مطلوب برسد.

حضور او در تمرین پرسپولیس باعث شد این بازیکن در فصل آینده خبرهایی را در مورد او منتشر کند که می تواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. پورعلی گنجی که با باشگاه شنژن چین قرارداد دارد، گفته می شود پس از مصدومیت و عمل رباط صلیبی با این تیم مشکلات مالی دارد.

اگرچه پورعلی گنجی چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی از علاقه خود به پرسپولیس خبر داد و گفت در آینده برای این تیم بازی خواهد کرد، اما مشخص نیست آینده ای که مرتضی درباره آن صحبت می کند، فصل آینده است یا اینکه کشور باید ادامه دهد. فوتبال شما

در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که اگر پورعلی گنجی فصل آینده در پرسپولیس باشد، سیدجلال حسینی از این تیم جدا خواهد شد، روزنامه فرخیتگان در گزارشی از عدم حضور این مدافع تیم ملی در پرسپولیس در فصل آینده خبر داد.

به نوشته این روزنامه، قرارداد این بازیکن با تیم چینی مشخصا بالای دو میلیون دلار بوده است و البته این تیم چینی نمی خواهد چنین مبلغی را به بازیکن مصدوم خود بپردازد. به نظر می رسد این درگیری ادامه داشته باشد و شاید این بازیکن فصل آینده نیز مجبور به ادامه همکاری با تیم چینی شود.

پورعلی گنجی دو فصل دیگر با این تیم چینی قرارداد دارد و قرارداد فصل دوم نیز به توافق رسیده است. وی همچنین گفت که اگر بخواهد فصل آینده در یک تیم اجیر شده بازی کند ترجیحش لژیونر ماندن است و اگر شرایط بازی در خارج از کشور فراهم نشود برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مشخص است که مرتضی در چند سال اخیر علیرغم پیشنهادهای خوبی که دریافت کرده همیشه در تیم های خارجی حضور داشته است اما با توجه به شرایط فعلی او بعید است حداقل در فصل آینده به پرسپولیس برگردد. البته شاید مثل رامین رضایان، دلال این باشگاه هم حاضر شود دستمزدش را بدهد تا این بازیکن راضی به حضور در پرسپولیس شود.

دیدگاهتان را بنویسید