زمان معرفی سرمربی خارجی استقلال را حدس بزنید

زمان معرفی سرمربی خارجی استقلال را حدس بزنید

اگرچه به نظر می رسد به زودی سرمربی جدید استقلال تهران معرفی شود، اما برنامه های نقل و انتقالات این باشگاه به دقت رصد خواهد شد و در مورد پست هایی که این تیم باید بازیکن جذب کند، مذاکره خواهد شد.

سرمربی خارجی تا 48 ساعت آینده معرفی می شود

پس از جدایی فرهاد مجیدی، هواداران استقلال خواهان مربی خارجی شده اند و در پی برکناری جواد نکونام از نیمکت آبی ها، مدیران این باشگاه قصد همکاری با این مربی خارجی را دارند. بنابراین طبق مذاکرات انجام شده سرمربی جدید این تیم تا 48 ساعت آینده معرفی خواهد شد.

استقلال فقط یک بازیکن خارجی جذب می کند

در پایان فصل مشخص شد رودی زستد از جمع آبی های تهرانی جدا شده است و فعلا آنها فقط با یک بازیکن خارجی تلاش خواهند کرد تا با توجه به نیاز سرمربی جدید در روزهای آینده توافق شود. استقلال خواهان ادامه همکاری با کوین یامگا و رافائل سیلوا است و در صورت ماندن سیلوا، استقلال برای حفظ سهمیه لیگ برتر، مدافع جوان زیر 23 سال را به خدمت می گیرد.

کاتر قهوه

رضایی به عنوان یکی از بازیکنان سابق استقلال در نقل و انتقالات یکی از نام های مطرح نزدیک به این تیم است اما تابستان امسال به لیگ برتر ایران برنمی گردد. او در این زمینه با استقلالی ها مذاکره می کند اما توافقی صورت نگرفته و دیگر در لیست نقل و انتقالات آنها نیست.

سجاد شهبازاده

استقلالی ها با در اختیار داشتن آرمان رمضانی و ارسلان مطهری با وجود صحبت هایی که با شهبازاده انجام داده اند، علاقه ای به خرید این مهاجم 32 ساله ندارند و در تلاش برای جذب یک مهاجم جوان خارجی هستند.

گفت صادقی

مذاکرات با تیم مطرح فصل گذشته لیگ برتر منجر به حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال شد اما او دیگر در لیست آبی ها قرار ندارد و شنیده می شود که به توافق با فولاد خوزستان نزدیک شده است.

آیاندا پاتوسی

بازیکن سابق استقلال در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار دارد و در لیست اصلی قرار ندارد. اگر آنها گزینه بهتری در میز مذاکره برای جذب بازیکن نداشته باشند، در آن صورت پاتوس یکی از اولویت ها خواهد بود.

آجورلو در تهران حضور دارد

بر خلاف شایعات اخیر، مدیرعامل این باشگاه در تهران است و به قطر سفر نکرده است. همچنین در حال حاضر جلسه ای در دستور کار اعضای هیئت مدیره وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی تشکیل جلسه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید