زمان پخش «برف فروکش می کند» مشخص شد.


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877623

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از پخش دنباله سریال «آرام برف می بارد» بعد از «تازه وارد» روی آنتن می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود کریمی خضراء کارگردان فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره ادامه سریال «آرام برف می بارد» که پارسال پخش شد و همزمان با عید نوروز متوقف شد، گفت: معلوم می شود 11 قسمت است و بعد از آن. ادامه سریال “آرام برف می بارد” پخش می شود.

وی درباره وضعیت سریال «برف بی صدا می بارد» یادآور شد: این سریال در 100 قسمت ساخته شد که حدود 70 قسمت آن در ماه های پایانی سال گذشته پخش شد و حالا بعد از «تازه وارد» چند قسمت خواهد بود. ابتدا خلاصه کنم که پیش از این پخش شده و سپس 30 قسمت باقیمانده سریال پخش خواهد شد.

کریمی همچنین درباره تعداد قسمت های آخر این سریال که قرار بود 200 قسمت باشد، بیان کرد: برخی از صفحات و سایت ها عنوان کردند که این سریال 250 قسمتی است که این درست نیست و باید در دو قسمت 100 قسمتی ساخته می شد. شروع متنی برای 170 قسمت این سریال و سیناپس برای 30 قسمت باقی مانده وجود دارد. تاکنون 100 قسمت از این متن ساخته شده است اما در مورد 70 قسمت باقی مانده هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

سریال «آهسته برف می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به تاریخ در دوران جنگ می پردازد که تا دهه های آینده ادامه خواهد داشت.

الیکا عبدالرزاقی و پوریا شکیبایی بازیگران اصلی این سریال هستند که بازیگران مختلفی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مسعود بهبهانی نیا، فیلمنامه نویس این مجموعه تلویزیونی که پیش از این با سریال 110 قسمتی «کیمیا» فیلمنامه طولانی ترین سریال تلویزیونی را نوشته بود، باید سریال 200 قسمتی را می نوشت که اوایل سال گذشته با آن خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید