زمان پرداخت معوقات ارزشیابی معلمان

نوری آخرین اخبار اجرای قانون نظام ارزشیابی معلمان را ارزیابی و اعلام کرد و گفت: حدود 809 هزار فرهنگی از مزایای رتبه اول برخوردار شده اند و هم اکنون همکارانم در حال بررسی سوابق برای تعیین رتبه نهایی هستند که تعدادی از آنها دارای امتیاز هستند. صادر شده است. صدور هر رتبه 100 نفر ساعتی در دانشگاه ها زمان می برد، اما در آموزش و پرورش همکارانم سریعتر روی این موضوع کار می کنند.

زمان پرداخت معوقات ارزشیابی معلمان

وزیر آموزش و پرورش افزود: هر زمان که نمره نهایی صادر شود، از 31 شهریور 1400 مزایایی معادل سقف 38 هزار میلیارد تومان در بودجه برای آنها محاسبه و مابه التفاوت پرداخت می شود.

وی ادامه داد: مجلس در آبان ماه مصوبه ای در مورد مهرآفرینان (شمولیت معلمان مهر آفرین در طرح نمره دهی از مهر 1401) داشت که ابهاماتی داشت و ترمزی در آن ایجاد شد و اکنون در حال مذاکره هستیم تا حل مسائل مربوطه

وزیر آموزش و پرورش افزود: طبق گزارش همکاران متعهد، کار رتبه بندی در ستاد وزارتخانه، کار تعیین رتبه طبقه بندی معلمان با شتابی پیش می رود و قطعا تا سال آینده طول نمی کشد. البته همکارانم زودتر مهلت تعیین رتبه طبقه بندی معلمان را اعلام کرده بودند اما تا رنگ آمیزی و سایر وظایف کار حداکثر تا پایان سال ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید