زمستان سخت گل محمدی و پرسپولیس در راه است!

زمستان سخت گل محمدی و پرسپولیس در راه است!

پرسپولیس 180 دقیقه است که گل نزده و در دو بازی اخیر خود مقابل فولاد و آلومینیوم تنها یک امتیاز کسب کرده است. قرمزها در دو دیدار بعدی خود به ترتیب باید به مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار بروند. بازی هایی که شاید روی کاغذ آسان باشد اما قطعا برای بازیکنان پرسپولیس سخت خواهد بود.

گل محمدی و تیمش در اسفندماه 5 بازی سخت خواهند داشت که تا حدودی تکلیف پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی را مشخص می کند. مردم صوفیه روز 12 اسفند در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می روند. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. بازی بعدی پرسپولیس در اسفندماه برابر نفت مسجد سلیمان رضا عنایتی خواهد بود. قرمزها تاکنون هیچ بردی مقابل تیم های عیاناتی نداشته اند و کار برایشان سخت خواهد بود.

سومین دیدار اسفندماه پرسپولیس مقابل تراکتور پاکو خمس در ورزشگاه خالی یادگار امام خواهد بود. تراکتوری که در هفته های اخیر عالی کار می کند و قطعا پرسپولیس تبریز را به دردسر می اندازد. لازم به ذکر است که تنها شکست خانگی پرسپولیس برابر این تراکتور بود. اما سخت ترین بازی پرسپولیس برابر سپاهان خواهد بود. این دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. هنوز برنامه سازمان لیگ اعلام نشده است، اما اگر این دیدار طبق روال گذشته در روزهای پایانی سال برگزار شود، پرسپولیس باید به مصاف مس رفسنجان محمد ربیعی برود. تنها شکست این فصل مقابل پرسپولیس بود و این دیدار می تواند یکی از سخت ترین بازی ها برای پرسپولیس باشد.

همانطور که مشخص است گل محمدی و تیمش زمستان سختی را پیش رو خواهند داشت و اسفند امسال تیم بسیار شلوغ و سخت خواهد بود. پرسپولیس اگر قهرمانی می خواهد باید تا پایان سال از بازی های پیش رو نهایت استفاده را ببرد و امتیازهای خوبی بگیرد. در غیر این صورت فاصله امتیازی زیادی با بالای جدول باز می کنند و به نوعی یحیی و تیمش باید قهرمانی را قطعی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید