زمین فوتبال مینی با چمن مصنوعی 720 متر مربع در شهر لجین


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893236

در چهارمین روز از هفته دولت، احداث راه روستایی رایکان سفلی – مهدی آباد با اعتباری بالغ بر 5.2 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مراسم افتتاحیه اجرای طرح های اجرایی روستاهای لجین با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه موقت، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر دفتر نماینده مردم منطقه در شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مسئولان و تیم مدرسه فوتبال نوجوانان صنایع دستی اولین زمین چمن مصنوعی را افتتاح کردند. مینی فوتبال در شهرستان لجین و به بهره برداری رسید..


شهردار لالجین در این مراسم گفت: این پروژه یک منطقه است 720 متر مربع و با اعتبار به مبلغ 7 یک میلیارد ریال احداث شده که از این پس به مصرف جوانان و ورزشکاران عزیز این شهرستان می رسد..


حجت الاسلام زارعیتی امام جمعه موقت لالجین با تقدیر از شهرداری و شورای شهر در ایجاد فضای ورزشی برای جوانان گفت: ورزش به ویژه فوتبال در کشور ما با کشورهای غربی متفاوت است زیرا در ایران اسلامی با اخلاق، معنویت و جوانمردی ارتباط دارد..


همچنین در ادامه راه روستایی رایکان سفالی – مهدی آباد به طول سه و نیم کیلومتر جهت ایجاد مسیر خروج مهاجران به همدان قزوین با وام 52میلیارد 400میلیون ریال با توجه به اقدامات مدیر مقاله ساخته می شود 23این پروژه تکمیل شده است و با تلاش تمامی سازمان های ذیربط این پروژه تا یک سال آینده به اتمام خواهد رسید.


همچنین آسفالت روستای دینار آباد در طول مسیر 500 متر و مساحت آسفالت 3 هزار متر مربع با اعتبار به مبلغ 400 میلیون تومان صبح امروز با حضور مسئولان و اهالی به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید