زنان فرهنگ ها و باورهای نامتقارن در میدان جنگ هستند / خودسازی باید استراتژیک ترین حرکت در یادگیری باشد

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803004

حکیمیان با بیان اینکه زنان رزمنده میدان نبرد فرهنگی و عقیدتی نامتقارن هستند، گفت: ما اکنون به 80 میلیون شهید سلیمانی برای مبارزه در این میدان جنگ نیاز داریم و وظیفه مادران این است که فرزندانی با هویت قوی انسانی، مذهبی و ملی تربیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان، معصومه حکیمیان امروز در همایش کوثر هستی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: رسالت عاشقان حضرت زهرا(س) عبور از مرحله فاطمه سطحی است. شطحی ساطایی و رسیدن به مرحله فاطمیه و تحصیل شهادت.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه برای هر زن سه حوزه مادری وجود دارد که باید به وظیفه فاطمیه عمل کنیم، افزود: مادر برای فرزندی که به دنیا آوردی، مادر برای همسر و اجتماعی. مادری سه حوزه مادری برای هر زن است.

وی با اشاره به ولایت و مادری اجتماعی زن برای تربیت جامعه، ادامه داد: در میان فلاسفه گفته می شود وجود زن مقدس است زیرا او بعد از خداوند واسطه خلقت و تربیت جامعه است.

حکیمیان با اشاره به اینکه یکی از انوار تابناک حیات وجود حضرت زهرا(س) است، گفت: حضرت 9 سال با حضرت امیرالمومنین(ع) زندگی کردند و گهگاه ممکن است نور ما باشد. زندگی می کند، اما ما فقط همین را می گوییم. از شهادت حضرت زهرا(س) نصف روز کافی داریم.

وی به انفاق حضرت زهرا (سلام الله علیها) و اهدای لباس عروس به مستمندان اشاره کرد و افزود: اسقف اعظم لندن چند سال پیش در همایش بزرگداشت بانو نور گفت که حتی دنیایی را تصور کرده است که پیرویی چون حضرت فاطمه (س) انسان را شاد کند و آینده ای روشن را نوید دهد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج زنان کشور با تاکید بر اینکه خودسازی باید راهبردی ترین حرکت ما در آموزش و پرورش باشد، گفت: نمی توان مادری دروغگو و متکبر بود و فرزندی درستکار و متواضع تربیت کرد. ما باید شروع به تطهیر خود کنیم.

وی بر حفظ خانواده ساده و متعادل تاکید کرد و افزود: اگر مادری برای حفظ اسلام وارد میدان شود اما خانواده خود را از دست بدهد ارزشی ندارد بنابراین مهمترین نقش مادر در خانواده آرامش برای شوهر است. شما و فرزندانتان.»

حکیمیان با بیان اینکه برخی از زنان در خانه هر کاری جز آرامش انجام می دهند، گفت: فلسفه ازدواج در قرآن رسیدن به آرامش است و حضرت فاطمه (س) زندگی آرام همسر و فرزندانش بود.

نماینده فرهنگ بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان در هر عرصه ای که می خواهند وارد شوند باید دشمن خود را بشناسند و بدانند دشمن کجاست و چه می کند و اکنون زنان در جنگ های فرهنگی و عقیدتی رزمنده هستند. “

وی ادامه داد: جنگ نرم طولانی فرهنگی و اعتقادی، گسترده ترین و طولانی ترین جنگ جهان است که از ابتدای خلقت و زمانی که شیطان قیام کرد و قسم خورد که همه انسان ها را فریب دهد، مگر کسانی که برای خدا دم ​​می زنند، آغاز شد. “

حکیمیان گفت: زنان در این عرصه رزمنده هستند و شیطان قسم خورده که مخلصان را فریب دهد و اگر می خواهیم فرزندانی شاد تربیت کنیم باید برای او اخلاص را تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه اخلاص در نیت رمز رهایی از پنجه شیطان است، گفت: مهمترین عاملی که خداوند چنین افتخاری به شهید سلیمانی داد، اخلاص بود و اینکه او هر کاری را برای رضای خدا انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه مادران باید در خانه خود را سرباز خدا بدانند و در هر شرایط سختی کار خود را به درستی انجام دهند، افزود: 200 سال پیش هفت دیو به ظاهر یهودی دو صفحه از دنیا نوشتند و تا 120 سال مخفیانه اجرا کردند. آنها حتی پس از اینکه فاش شد که همه غیریهودیان را به حیوان تبدیل کرده اند و ما از آنها برای دستیابی به حکومت جهانی یهودیان استفاده خواهیم کرد، به کار خود ادامه دادند.

بسیج نماینده فرهنگ جامعه زنان کشور گفت: شورش های صهیونیستی 200 سال پیش به شدت باعث ترویج برده داری، مصرف مشروبات الکلی، رباخواری، مواد مخدر و تولد فرزندان نامشروع شده است. وی گفت: هر ملتی اعم از مسلمان و غیرمسلمان با هر دین و مذهب برای حفظ قدرت، استقلال و آزادی خود باید سلامت جسمی، روحی و اخلاقی نسل خود را حفظ کند، در غیر این صورت به یک کشور تبدیل می شود. مستعمره دشمن شد

حکیمیان گفت: نبرد نامتقارن به سه شکل وجود دارد: نظامی، اقتصادی و فرهنگی. و شرمنده وارد میدان نشوید و اعتیاد را فاطمیه افزایش دهید و شکست خوردن ما پذیرفته نیست.

وی گفت: مادران باید هویت انسانی، هویت دینی و هویت ملی را احیا، تقویت و تقویت کنند و در ایران زندگی کنند و احترام به خاک و میهن را به فرزندان خود بیاموزند تا شهدای سلیمانی تربیت شوند.

نماینده بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه یکی از شهدای سلیمانی مخالف داعش و حکومت آنها بود، تاکید کرد: اما اکنون برای جنگ فرهنگی نامتقارن به 80 میلیون شهید سلیمانی نیاز داریم و تربیت چنین فرزندانی وظیفه مادر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید