زنان پرچمدار ترویج سبک زندگی ایرانی


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809150

اعظم ذوالفقاری با توجه به اهمیت اقتصاد و سبک زندگی در گام دوم انقلاب گفت: زنان به عنوان بخش مهمی از جامعه نقش بسیار موثری در مدیریت اقتصادی خانواده و حفظ دین دارند. ارزش ها.” .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعظم ذوالفقاری مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در چهل سال اول انقلاب، زنان نقش مهمی در جامعه داشتند و اکنون در دهه پنجم نظام، زنان نقش مهمی در آموزش و پرورش دارند.

وی با توجه به اهمیت اقتصاد و سبک زندگی در بیان گام دوم انقلاب ادامه داد: زنان به عنوان بخشی از جامعه در مدیریت اقتصادی خانواده و حفظ ارزش های سبک زندگی دینی بسیار موثر هستند.

ذوالفقاری افزود: امروز دشمن به شدت با اینستاگرام سبک زندگی غربی را در کشور ترویج می کند و متأسفانه به دلیل بی توجهی کارکنان، برخی خانواده ها با ناآگاهی به این نوع زندگی سوق داده شده اند.

وی گفت: سیره قرآنی باید در جامعه اسلامی رشد و گسترش یابد چرا که عامل تعالی امت خواهد بود.

این استاد دانشگاه گفت: فردگرایی یکی از شاخص های سبک زندگی غربی است.

ذوالفقاری ادامه داد: موضوع ازدواج و زایمان یکی از مهمترین اولویت های جوانان در گذشته بوده است در حالی که در عصر حاضر تحصیل، کار و استقلال در اولویت قرار دارد.

وی افزود: امروزه داشتن فرزند در خانواده از عوامل بازدارنده پیشرفت تلقی می شود در حالی که بسیاری از زنان موفق کشور دارای چند فرزند هستند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: برخی خانواده ها نیز مشکل معیشتی را بهانه ای برای بچه دار شدن قرار می دهند در حالی که خداوند روزی در قرآن وعده فرزندان را داده است و والدین می توانند از زوج های چند فرزند بخواهند که حقیقت را کشف کنند.

ذوالفقاری بیان کرد: زنان به عنوان قلب خانه نقش اساسی در مدیریت اقتصادی خانواده دارند و با مدیریت و درایت می توانند بر مشکلات اقتصادی فائق آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی و آموزش مدیریت صحیح اقتصادی به زنان در گام دوم انقلاب باید محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید