زنگ استکبار ستیزی در مدارس گلستان به صدا درآمد


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907823

امروز همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی در مدارس استان گلستان نواخته شد و دانش آموزان با صدای بلندتر از همیشه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ ملی ضد استکباری و گرامیداشت یوم الله 13 آبان در مدارس گلستان نواخته شد و دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را از توطئه های شوم اعلام کردند. استکبار جهانی و همدستانش

فراخوان مبارزه با استکبار در مناطق مختلف استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه سه دانش آموز کشته شده در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز همراه بود.

این مراسم با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان به همراه تعدادی از فرماندهان و افسران ارشد سپاه نینوا استان گرگان و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد. با دانش آموزان این مدرسه

پس از نواخته شدن زنگ استکبار، دانشجویان و حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایات آمریکا و متحدانش به ویژه در حادثه تروریستی شاهچراگ را محکوم کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید