زن جوان: همسرم از مردان ثروتمند سرقت کرد!

اوایل اسفند سال گذشته مرد جوانی با طرح شکایت از بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: من و همسرم متولی ویلایی در شمال تهران هستیم. ما دو سال پیش ازدواج کردیم اما یک سال پیش با هم اختلاف داشتیم. او از افسردگی و بیماری روانی رنج می برد، تحت درمان و دارو قرار می گرفت. چند وقت پیش دارو را قطع کرد. دو روز پیش اصرار داشت به دکترش برود. عصر از خانه خارج شد و برگشت و من و خانواده ام در این دو روز بیهوده تلاش کردیم تا او را پیدا کنیم.

در پی این شکایت، پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. تحقیقات در حالی آغاز شد که شاکی هفته گذشته بار دیگر با پلیس تماس گرفت و مدعی شد همسرش تلفنی و آنلاین با مادرش صحبت کرده و گفته است که نمی خواهد به خانه بازگردد.

ماموران با مادر این زن صحبت کردند و از او خواستند دخترش را متقاعد کند که به خانه بازگردد که دو روز پیش زن جوان به خانه خاله اش رفت و گفت خانه شوهرش در خطر است.

زن جوان به همراه خانواده اش به پلیس آگاهی تهران آمد و گفت: نه اختلال روانی دارم، نه افسرده هستم و نه دارویی مصرف می کنم. به خاطر شغل شوهرم از خانه فرار کردم. مدام کتک می خوردم و شکنجه می شدم. باید با مردان ثروتمند دوست می شدم و از آنها اخاذی می کردم یا آنها را به خانه هایمان می کشیدم تا از آنها پول اخاذی کنم. دیگر طاقت ماندن در این خانه و همکاری با او در جنایات فجیعش را نداشتم، از خانه فرار کردم. سه روز در خیابان ها پرسه زدم و شب ها در گلخانه ها می خوابیدم. سپس به خانه خانمی که در اینستاگرام دوست من بود رفتم و او به خانه اش پناه برد. بعد از 40 روز فرار، وقتی با مادرم صحبت کردم و متوجه نگرانی او شدم، برای دیدن مادرم به خانه خاله ام آمدم. مرا به کمک های اجتماعی بفرست، من از بازگشت به خانه شوهرم و همکاری با او در فعالیت های مجرمانه اش خودداری می کنم.

برای طلاق 100 میلیون به من بده

برای بررسی ادعاهای این زن، ماموران در حال تحقیق از شوهر او هستند که وی با رد این موضوع می گوید: همسرم بیمار روانی است و برای اینکه در بیمارستان بستری نشود، این سناریوی نادرست را مطرح کرده است. اگر بخواهد طلاق بگیرد 100 میلیون تن به من می دهد تا طلاقش دهم.

حبیب … صادقی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به اظهارات زن جوان و همسرش تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید