زوج استقلالی در سپاهان می درخشد؟

یزدانی در شرایطی در لیست سیاه ریکاردو ساپینتو قرار گرفت که برخلاف دفعات قبل از حمایت استقلالی ها برخوردار نیست و عملکرد ضعیف مدافع آبی ها به خصوص در دیدار با تراکتورسازی و سپاهان باعث شد تا نظر مدافعان استقلالی ها به شدت مورد توجه قرار گیرد. مدافع 30 ساله استقلال جایگزین پس از 2 غیبت در تمرینات استقلالی ها به دنبال جدایی از آبی پوشان پایتخت است.

توافقنامه جدایی در انتظار است

سیاوش یزدانی در آن زمان گفته بود که قصد جدایی از استقلال را ندارد و می خواهد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد، اما عدم تمایل مجدد ریکاردو سا پینتو به همکاری مجدد و جو هواداران باعث شد تا مدافع 30 ساله استقلال نظرش را عوض کند. . در شرایطی که دیروز در برخی رسانه ها گفته شد یزدانی تمایلی به جدایی از استقلال ندارد اما به نظر می رسد او در حال آماده شدن برای واگذاری شماره 7 به استقلال است و در بازار زمستانی جمع آبی پوشان پایتخت را ترک خواهد کرد. . مدافع باتجربه استقلال بی صبرانه منتظر بازگشت علی فتح الله زاده از سفرش به دوبی است تا با توجه به اینکه هنوز 1.5 فصل بیشتر با استقلال قرارداد دارد، پای میز مذاکره بنشیند و با تعیین مفاد قرارداد جدایی اش از استقلال را رسمی کند.

زوج استقلالی در سپاهان می درخشد؟

از ساپینتو تا مورایس. آیا یزدانی به سپاهان بازمی گردد؟

سپاهان اصفهان جدی ترین مدافع استقلال است. تیمی که یزدانی آخرین بازی خود را با پیراهن استقلال با بازوبند کاپیتانی آبی ها مقابلش انجام داد و سابقه پوشیدن پیراهن او را نیز دارد. سیاوش یزدانی اگرچه در سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران عملکرد فوق العاده ای داشت اما در سپاهان بود که نام او در فوتبال ایران مطرح شد و توانست با عملکرد خوب در آن تیم به استقلال برسد.

خط دفاعی گلدن پوشان اصفهانی بازیکنانی چون محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا و نیلسون جونیور را در اختیار دارد، شنیده ها حاکی از آن است که احتمال جدایی سیلویرا وجود دارد و خوزه مورایس برای تقویت تیمش درخواست جذب مدافعی کرده است. یزدانی پس از جدایی از استقلال رسمی شد.

محمد دانشگر که از صمیمی ترین دوستان سیاوش یزدانی است و روزهای خوبی را در کنار هم در استقلال سپری کرد، در سپاهان حضور دارد و احتمالا باید دوباره دانشگر و یزدانی را در کنار هم ببینیم. البته شنیده ها حاکی از آن است که سیاوش یزدانی از تراکتور و فولاد خوزستان پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد او قصد دارد بعد از استقلال برای تیم لیگ برتری سپاهان بازی کند و تمایلی به حضور در تراکتور یا فولاد ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید