زوج های جوان از انتخاب این رنگ در دکوراسیون داخلی خود پشیمان هستند


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855966

روی صادقی گفت: زوج های جوان از عاج در دکوراسیون استقبال می کنند اما پس از مدتی پشیمان می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روی صادقی طراح داخلی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: نقش رنگ در دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم است و حس رضایت را به مخاطب منتقل می کند.


وی ادامه داد: زمانی که رنگ ها در دکوراسیون هوشمندانه انتخاب شوند می تواند فضایی آرام را در خانه ایجاد کند.


صادقی افزود: رنگ های محدود و هیجان انگیز در دکوراسیون اهمیت زیادی دارد و رنگ های زیاد نیز باعث سردرگمی اعضای خانواده می شود.


این طراح گفت: رنگ فیل که شبیه خاکستری است و از طیف رنگی خاکستری محسوب می شود، نماد وقار و عظمت است.


صادقی با بیان رنگ عاج، تن خاکستری دارد، گفت: این رنگ احساس مسئولیت را در افراد افزایش می دهد و عمدتا در دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده می شود.


وی ادامه داد: استفاده از رنگ فیلی در دکوراسیون باعث افزایش احساس غم و اندوه در فضای خانه می شود، بنابراین از رنگ فیلی به شکل گسترده و متفاوت در دکوراسیون منزل استفاده نکنید.


این طراح گفت: استفاده از رنگ فیلی در کنار رنگ کرم می تواند خانه شما را زیبا و جذاب کند.


صادقی افزود: استفاده از رنگ فیلی در دکوراسیون بعد از مدتی قابل تکرار است و تصمیم به تغییر رنگ آن می گیرید.

854320ac f457 497d 960a 6b2e13340c0b خبر خاکستری


وی ادامه داد: زوج های جوان بسیار از این رنگ در دکوراسیون استقبال می کنند، اما پس از مدتی پشیمان می شوند، بنابراین قبل از استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی خانه، با ابعاد روانی آن آشنا شوند تا دچار ضرر و زیان نشوند.


در این طرح آمده است: اگر می خواهید از رنگ فیلی در وسایلی غیر از فرش استفاده کنید، می توانید مبلمان خود را با رنگ های ساده فیلی انتخاب کنید و از فرش های طرح دار شلوغ با تناژهای مختلف در ترکیب خود استفاده کنید..


صادقی در خاتمه خاطرنشان کرد: از رنگ فیلی در دکوراسیون اتاق غذاخوری و آشپزخانه استفاده نکنید زیرا اشتهای شما کم می شود و این رنگ باعث آرامش و البته بی تفاوتی می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید