زوم/ اولین خرید نتگلیکس 50 میلیون دلار برای یک فیلم پرداخت کرد


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840805

نتفلیکس فیلمی با بازی امیلی بلانت را به قیمت 50 میلیون دلار خرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، با اولین خرید عمده در جشنواره فیلم کن امسال، نتفلیکس حق پخش بین المللی «معامله کنندگان درد» امیلی بلانت را در قراردادی به ارزش بیش از 50 میلیون دلار خریداری کرد.

دیوید یتس پشت این پروژه است که به عنوان چیزی شبیه گرگ وال استریت و رکود بزرگ توصیف شده است. بلانت باید نقش کسی را بازی کند که حتی از دبیرستان فارغ التحصیل نشده است و در یک استارتاپ مواد مخدر در حال زوال در یک مرکز خرید در فلوریدا مرکزی شغل پیدا می کند.

قهرمان او، لیزا، با هوش و شجاعت خود شرکت را به ارث می برد، اما به زودی خود را در مرکز یک توطئه جنایتکارانه با عواقب مرگبار می بیند.

ولز تاور فیلمنامه این پروژه را نوشت که توسط لارنس گری از طریق گری متر پروداکشنز با همکاری ییتس و ایوان والکات از طریق ویچوود پیکچرز تهیه شد. فیلمبرداری این فیلم قرار است در ماه آگوست آغاز شود.

قرارداد خرید Pain Dealers در حالی امضا شده است که نتفلیکس اخیرا با مشکلات مالی قابل توجهی مواجه شده است.

این شرکت در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود اعلام کرد که برای اولین بار در یک دهه گذشته 200000 مشترک خود را از دست داده است. این شرکت همچنین گفت که انتظار دارد دو میلیون مشترک دیگر را در سه ماهه دوم از دست بدهد. در همین راستا، نتفلیکس در اوایل این هفته حدود 150 کارمند را که عمدتاً در ایالات متحده بودند، اخراج کرد.

این بزرگترین قرارداد فیلم کن تا کنون است که تا به حال کمتر در مورد آن صحبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید