زیبایی باورنکردنی بهاره افشاری در میوه و میدان واربار / عکس

بهاره افشاری امروز عکس جدیدی در کنار یک تیم ورزشی در میوه و میدان تره بار در اینستاگرامش منتشر کرد که سر و صدای زیادی در اینستاگرام به پا کرد. بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان بازیگر و کارگردان بود.

زیبایی باورنکردنی بهاره افشاری در میوه و میدان واربار / عکس

آموزش و پرورش بهاره افشاری
وی فارغ التحصیل لیسانس نقاشی و بازیگری است که به عنوان تدوینگر شروع کرده و در عرصه بازیگری بسیار موفق بوده و اکنون تجربه کارگردانی را دارد.

همسر بهاره افشاری کیست؟
مدتی شایعه شده بود که وی قصد ازدواج با بنیامین بهادری را دارد اما این خبر پس از مدتی با ازدواج بنیامین و شایلی محمودی به فراموشی سپرده شد.

دلیل محرومیت بهاره افشاری
این بازیگر به دلیل عدم تمایل به حضور در یک فیلم سیاسی در سال 2009، خواستار انصراف از فیلم فارغ التحصیلی شد، اما تهیه کننده 80 میلیون غرامت از او خواست. در نهایت او مجبور شد در این فیلم بازی کند اما پس از اتمام فیلم، توسط روحلا شمکداری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد شمکداری به مدت 3 سال از حضور در سینما محروم شد.
مزون پوشاک بهاره افشاری
پس از دریافت مدرک، معلم خصوصی شد و صنعت مد و پوشاک را دنبال کرد. او خیلی زود با افتتاح یک فروشگاه لباس وارد حرفه طراح لباس شد و در سال 1382 در سن 20 سالگی از سوی مجله چلچراغ به عنوان جوانترین طراح لباس ایران معرفی شد.
بهاره افشاری با کدام فیلم معروف شد؟
او اولین تجربه حرفه ای خود را با سریال روز قریب در سال 1392 به دست آورد، در حالی که یک سال بعد چهره او در نقش شیطان با سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید.