زیرگذر پل سرحدآباد در مرحله بتن ریزی دیوارهای حائل است/ پیشرفت پروژه منوط به رعایت استانداردها و تایید راه آهن سراسری است.

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782257

سید رسول حسینی گفت: یکی از مشکلات ما در زیرگذر پل سرحدآباد عبور کابل های پدافند غیرعامل و تصویب مراحل راه آهن سراسری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه زیرگذر پل سرحدآباد در مرحله بتن ریزی دیوارهای حائل است، گفت: با توجه به وجود راه آهن سراسری موظف به رعایت هستیم. با استانداردها و تایید راه آهن.”

سید رسول حسینی به احتمال بهره برداری از این پروژه تا دو ماه آینده اشاره کرد و افزود: مرز شمالی با توجه به اینکه هم اکنون زیرمجموعه شهرداری کرج است تا چند روز آینده به شهرداری فردیس واگذار می شود.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در مترو سرحدآباد، عبور کابل های حفاظت غیرعامل بود که در مسیر پروژه قرار داشت، البته اطلاعات لازم از شرکت های خدمات رسان دریافت شد و امیدواریم به زودی این مشکلات برطرف شود.

حسینی با اشاره به اینکه قرارداد پروژه به مدت 6 ماه در زمینه ساخت است، در بخشی دیگر توضیح داد: در خصوص آسفالت شهر وحدت، قرارداد با پیمانکار با مشکل مواجه شد و به دلیل جابجایی مدیران نادیده گرفته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید