ساختار نادرست اقتصادی کشور باید اصلاح شود. ضعف اجرای قانون و عدم نظارت و بازرسی دقیق بر تورم سوخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ائمه جمعه خراسان رضوی به اصلاح ساختار غلط اقتصادی و نحوه اجرا و نظارت دقیق بر کشور برای کنترل تورم پرداختند.

خطیب جمعه موقت تربت حیدریه:

اجرای ضعیف قانون و عدم نظارت دقیق و بازرسی تورم سوخت

حجت الاسلام داوری گفت: آخرین گرانی ها، شیرینی تلاش های مستمر و اقدامات موثر 10 ماهه دولت مردم را ناراحت کرد و اگر نظارت و اجرا دقیق تر باشد بی شک بار مردم کمتر می شود. “

وی افزود: جاسوسان معاند از آب های گل آلود صید می کنند در حالی که دولت سیزدهم در این 10 ماه خدمات فراوان، شایسته و موثری ارائه کرده است.

با توجه به محدودیت تاج در 10 ماه گذشته، با توجه به اینکه برخی از کشورهای توسعه یافته ادعا کرده اند که بهتر از ما هستند و هنوز از این بیماری رنج می برند، در اجلاس شانگهای شرکت کردند، تعامل خوبی با همسایگان و شرق داشتند و فساد و رانت را ترک کردند. طلب ارز، بیمه رایگان 5.5 میلیون نفر، راه اندازی کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل، وصول مطالبات خارجی، کنترل نسبی ارز و دلار، پرداخت بدهی های کلان دولت قبل، حمایت از مسئله جمعیت و خانواده و استفاده وی از نیروهای نخبه و آماده رزم داخلی به فعالیت های مهم و اصلی دولت در این 10 ماه اشاره کرد.

خطیب جمعه موقت تربت حیدری گفت: در فضای مجازی با تکه تکه کردن و جاسوسی و بیان مشکلات و سیاه نمایی و بزرگ نمایی سعی می کنند مردم را ناامید کنند که انگار باید جوانب را بررسی کنیم، مشکل را مستند کنیم و بعد مطلب را منتشر کنیم.

وی گفت: دولت شبانه روز راه حل مشکلات اقتصادی کشور را بلد نیست و تمام دغدغه و تلاش خود را برای برون رفت از این وضعیت به کار می گیرد، بنابراین کمک و صبر دولت برای رسیدن به نتیجه مطلوب دو مورد مهم است. که اقشار جوامع مختلف باید همراهی کنند، زیرا بدون حمایت مردم مشکلات حل نمی شود.

من یک جمعه موقت در تربت جام دارم:

آیت الله بهشتی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام دامن پاک گفت: آیت الله بهشتی مظلوم بود که کشته شود و دشمنان انقلاب اسلامی کور شدند. عاملان جنایت شهدای 7 تیر 1360 که یک گروه تروریستی خبیث و وحشی پس از فرار از کشور هستند، سال هاست که تحت حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا قرار دارند و مدعی رهبری مبارزه با آن هستند. تروریسم و ​​حقوق بشر

وی افزود: این گروهک تروریستی است که با ادعای دفاع از مردم و حتی دفاع از اسلام وارد مبارزه شد، اما پس از آن فجایعی مانند حادثه هفتم تیر و کشتار مردم عادی را مرتکب شد و در نهایت طرف شد. یکی مثل صدام و حالا هم زیر چتر به اصطلاح مدافعان حقوق بشر آمریکایی هستند.

امام جمعه موقت تربت جام گفت: هر جا که به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم، پیشرفت کردیم و هر جا که به ارزش های مستکبر دست پیدا نکردیم و با بیان انقلابی گری مواجه شدیم. ما از موقعیت‌ها عقب ماندیم و رنج کشیدیم.»

حجت الاسلام والمسلمین پاک دام خاطرنشان می کند: وقتی به حادثه هفتم تایر نگاه می کنیم، اهمیت زیادی در این حادثه تلخ وجود دارد که با همه تلخی هایش شیرین است. و این نشاط، پویایی، رشد انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

من سارا جمعه دارم:

شایعه نبودن یکی از مهم ترین ویژگی های جامعه اسلامی است/ فرهنگ عمومی تبیین نیازمند تقویت است

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه شایعه نبودن یکی از مهمترین شاخصه های جامعه اسلامی و انقلابی است، گفت: امروز دشمنان اسلام در جنگ رسانه ای خود همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند و در این راستا فرهنگ عمومی باید تقویت شود.»

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین نیازهای امروز جامعه است، گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های جامعه اسلامی و انقلابی این است که درباره آن صحبت نمی شود.

امام صراط افزود: امروز دشمنان اسلام در جنگ رسانه ای خودشان همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند و باید فرهنگ تبیین مشترکی در این زمینه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قضاوت عجولانه در برابر ارتباطات با فرهنگ تبیین ناسازگار است. ما نباید پیامی منتشر کنیم که ارزش هایی را که باید در روز قیامت به آنها پاسخ دهیم، تضعیف کند.

جمعه سبزوار دارم:

قانون ممنوعیت افزایش 20 درصدی اجاره بها باعث ایجاد تعادل در بازار اجاره می شود

حجت الاسلام مقیسه گفت: مالکان و مشاوران ملکی ملزم به رعایت قانون برای افزایش 20 درصدی اجاره بها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه این قانون تعادل خاصی را در بازار مسکن و اجاره بها حفظ می کند، گفت: در صورت تخلف از قانون و مقررات اجاره بها با افزایش بیش از 20 درصدی بنگاه های معاملات ملکی پروانه آنها ابطال می شود.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه اجرای این قانون مستلزم نظارت دقیق بر بازار است، تاکید کرد: در این راستا بازرسان اتحادیه و مشاوران املاک باید این موضوع را به دقت بررسی کنند.

وی همچنین با اشاره به روز و هفته اصناف بیان می کند: اصناف از همان ابتدا حامی انقلاب و حرکت های انقلابی بوده اند.

مقیشه همچنین با بیان اینکه جنگ رسانه ای دشمن ایجاد کرده است، تصریح کرد: مردم باید هوشیارتر باشند تا سواد رسانه ای افزایش یابد و وارد بازی های دشمن نشوند.

جمعه کومچان دارم:

قوه قضائیه باید سگ سان با فساد در جامعه برخورد کند

حجت الاسلام هراتی مطلق گفت: یکی از مظاهر فساد در جامعه سگ جنگی این است که دستگاه قضایی باید با این ناهنجاری ها برخورد جدی کند.

وی گفت: مبارزه قاطع با فساد، پیشگیری از وقوع جرم، گسترش عدالت و احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قانون و توجه دقیق به ماموریت های محوله از جمله این انتظارات است.

وی بابیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با فساد باید در بالاترین سطح وظایف و فعالیت های مسئولان باشد و از سوی هر سه قوه مبارزه با فساد انجام شود، گفت: این مبارزه با فساد باید در بالاترین سطح ممکن انجام شود. حساس است که این جای امیدواری است، اما باید از قبل ادامه یابد.

امام جمعه کوچان با تاکید بر اینکه اگر فساد در جامعه نهادینه شود نمی توان کاری کرد، گفت: گاهی بستر امن می شود و افراد حاشیه امن می گیرند و در آن جنایت می کنند از خرده فروشی مواد مخدر گرفته تا اختلاس کلان که باید هموار شود. راه فساد.

هراتی مطلق یادآور شد: یکی از مظاهر فساد در جامعه بحث بدحجابی است که بسیاری از دغدغه مندان این نظام و انقلاب، خانواده های شهدا و ایثارگران، رزمندگان و… خواهان برخورد جدی با آن هستند. “

وی راه رفتن سگ ها را یکی دیگر از مظاهر فساد در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: عده ای در خودرو یا خیابان و حتی در مکان هایی مانند پارک نشاط و کنار مزار شهدای گمنام در تلاش هستند تا از این ناهنجاری ها در دستگاه قضایی جلوگیری کنند.

خطیب موقت نماز جمعه رشت:

ساختار معیوب اقتصادی کشور باید اصلاح شود/ دشمن در صدد کاشت بذر ناامیدی در جامعه است.

حجت الاسلام حکشور گفت: برای خنثی سازی تحریم ها، بخشی از نیاز کشور توجه به شرق و همسایگان آن است. بیایید باشیم

وی به عملکرد خوب دولت سیزدهم اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان دولت انقلابی که در هفته های اخیر به کشورهای شرقی سفر کردند و یا مسئولان کشورهای شرقی به سراغ ما آمدند. سیزدهم در کنار مذاکرات، اولویت اول کشور خنثی سازی تحریم هاست.

خطیب موقت نماز جمعه رشت همچنین تصریح کرد: دولت سیزدهم که در دولت های گذشته که سعی در حذف معاونت اقتصادی داشتند، در معاونت اقتصادی تجدید نظر کردند که محل بسیار مطمئنی برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: ساختار معیوب اقتصادی کشور نیاز به اصلاح دارد، لذا دولت شروع کرد خدای ناکرده موفق باشد، البته از مردم می خواهد که دولت را همراهی کنند، امروز دشمن در فضای مجازی گرفتار مشکلات اقتصادی شده است. سمت راست در حال حرکت است.

حجت الاسلام حکشور در ادامه بیان کرد: خنثی سازی اولویت دوم توجه به شرق و همسایگان است که بحمدالله موتور یک دولت روشن است و نگاه شرق و همسایگان به خوبی دنبال می شود. و در مسیر درستی حرکت می کند و امیدواریم با این حرکت های دولت، مردم شیرینی آن را بزودی بچشند، البته زمان بر است، اما باید صبور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید