ساخت جاده سرعت به رشد اسکیت در کشور کمک می کند


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855707

رئیس فدراسیون اسکیت از محل ساخت و ساز در کرمانشاه بازدید کرد

رئیس فدراسیون اسکیت از روند تکمیل پیست اسکیت سرعت کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مجید هنرجو رئیس این فدراسیون اسکیت در حاشیه سفر خود به کرمانشاه برای برگزاری مجمع عمومی در روند تکمیل پیست اسکیت سرعت این استان حضور یافت.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت اسکیت کرمانشاه گفت: در سال های اخیر تحولات خوبی در زمینه اسکیت در کرمانشاه رخ داده است و امیدواریم این بار گام به گام ادامه یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از پیست های ساخته شده در کشور در سال های اخیر از جمله پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران که یکی از پیست های بین المللی کشور است و سطح آن با آسفالت پوشانده شده است. در این پیست هیچ گونه تمرین و مسابقه کشوری برگزار نمی شود و فقط به دلیل فرسودگی اسکیت ورزشکاران به سطحی رنگ آمیزی نیاز دارند مانند پیست در استان مرکزی که یکی از بهترین پیست های کشور پس از آن می باشد. پوششی که می توانیم از پیست استان های دیگر برای برگزاری مسابقات و اردو در حین نقاشی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت اضافه کرد: با توجه به ساخت پیست های در دست ساخت متعدد در کشور از جمله کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری (فرخشهر) و … در صورت تکمیل و آماده سازی این پیست ها ممکن است مسابقات آتی در این استان برگزار شود. همچنین انجام دهید.

رئیس فدراسیون اسکیت یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این منطقه در کرمانشاه را احداث پیست ویژه آن دانست و افزود: ساخت چنین پیست استانداردی کار ساده ای نیست. تکمیل این پیست به رشد اسکیت در روستا و کشور کمک می کند.

این دانش آموز در پایان خاطرنشان کرد: وجود پیست های استاندارد به تیم ملی کشورمان کمک می کند تا در مسابقات برون مرزی در سطح بالاتری حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید