ساخت سد فینسک با فرمان رئیس جمهور متوقف شد


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837102

سیدمحمود حسینی پور از توقف ساخت سد فینسک با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم آبی در استان اولویت تامین آب شرب و کشاورزی مردم مازندران است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به توقف عملیات اجرایی سد فینسک گفت: دستور توقف سد فینسک از سوی رئیس جمهور داده شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به مشکل کم آبی اولویت تامین آب شرب و نیاز مردم مازندران است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وی در این خصوص اعلام کرد که بررسی های کارشناسی دقیق انجام شود. در این منطقه.
استاندار مازندران با اعلام اینکه وزارت نیرو در این زمینه رسیدگی کامل را برعهده دارد، ادامه داد: این طرح مناسب تلقی نشد.
این مسئول با بیان اینکه طبق بررسی های قبلی وزارت نیرو با بیان اینکه این طرح طرح خوبی نبوده است، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه این مسیری که می خواهند آب را انتقال دهند واقعا راه نجات کشور نیست.
حسینی پور با بیان اینکه ما در استان مازندران با مشکلات شدید کم آبی مواجه هستیم، گفت: در مجموعه کشاورزی و حتی تامین آب شرب با مشکل مواجه هستیم و طبیعی است که به فکر مردم استان باشیم، پس اگر ما فراتر از ظرفیت خود در استان آب خود به همسایگان خود خدمت کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید