ساخت سریال کوتاه باستر کیتون با بازی رامی مالیک

ساعت: 16:35
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923524

مت ریوز قصد دارد یک مینی سریال درباره باستر کیتون در نقش ستاره افسانه ای با بازی رامی ملک بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، رامی مالک که با بازی در سریال «آقای ربات» به شهرت رسید و در سال 2016 برای بازی در نقش بازیگر نقش اول جایزه امی را از آن خود کرد، اکنون برای بازی در فیلم کوتاه «Play As» به اکران تلویزیون بازگشته است. باستر کیتون ستاره افسانه ای فیلم صامت.

مت ریوز کارگردان «بتمن» این مجموعه کوتاه را خلق و تولید خواهد کرد.

تد کوهن، برنده 3 جایزه امی که سریال هایی مانند “میراث”، “دوستان” و “ویپ” را نوشت، گفته می شود که از کتاب جیمز کورتیس باستر کیتون: زندگی یک فیلمساز برای نوشتن سناریو پس از امضای قرارداد استفاده می کند. قرارداد. مذاکرات برای حق اقتباس از این کتاب هنوز نهایی نشده است.

این مجموعه برای برادران وارنر ساخته شده است تا در پلتفرم آنلاین آن شرکت نمایش داده شود. بتمن یکی از بزرگترین تولیدات آن کمپانی در سال 2021 بود که نزدیک به 771 میلیون دلار فروش داشت و به نظر می رسد که موقعیت قوی برای ریوز در آن شرکت ایجاد کرده است.

باستر کیتون یکی از تاثیرگذارترین و محبوب ترین ستارگان سینمای زمان خود بود که در فیلم هایی مانند “خانه برقی”، “قایق بخار بیل جونیور”، “شرلوک جوان” و آنچه بسیاری از منتقدان و مورخان شاهکار او می دانند، بازی کرد. عمومی “. امروزه از کیتون به عنوان یک چهره تأثیرگذار در فیلمسازی یاد می شود و کارگردانان بزرگی مانند اورسن ولز، مارتین اسکورسیزی و مل بروکس از او به عنوان الهام بخش یاد می کنند. مالیک پس از «اپنهایمر» کریستوفر نولان احتمالا جلوی دوربین این سریال خواهد رفت.

ریوز پروژه های دیگری از جمله دنباله بتمن در دست ساخت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید