ساخت و انتشار موزیک ویدیو جدید من بتدی، صبح آچیلدی در اردبیل +فیلم


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888788

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از تولید و انتشار نماهنگ جدید «آی بتدا، صبح آچیلدی» در اردبیل خبر داد و گفت: این نماهنگ برگرفته از آیات تاج الشعرای یحیوی و مطابق با مداحی اردبیل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما از تولید و انتشار نماهنگ IBatday در اردبیل خبر داد و گفت: این نماهنگ برگرفته از اشعار تاج الشعرای یحیوی با موضوع وقایع بعد از عاشورا است که با موافقت یک نفر در فضای مجازی ساخته و منتشر شده است. جمعی از پیشکسوتان و مداحان جوان دارال ارشد اردبیل.

وی سفر رهبر معظم انقلاب به استان اردبیل را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان اردبیل به این قسمت از آیات تاج الشعراء اشاره کرده و با شاعران و مداحان استان دیدار کردند. .

رجبی گفت: سید محمد عاملی، نادر جوادی، عبدالله داداشی، علیرضا اسفندیاری، طاهر قلندری، مهدی شوقی و افشار موذن زاده از جمله مداحان اردبیلی بودند که در این نماهنگ همخوانی کردند.

وی با بیان اینکه بهنام اسداللهی، امین صبور و مهران اصغری تصویربرداری این قطعه را بر عهده داشته اند، گفت: فرشید زبوری و عیسی جعفری صدابردار بوده و بهزاد فرزانه وش نیز تدوین این ویدئو را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید