ساخت پل آهنی از ساختمان ثارالله در منطقه کوهشاه

ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802842

حسین معروفی گفت: با هماهنگی فرمانده کل سپاه با ساخت یک پل آهنی به طول 60 متر با همکاری یک میلیارد و 500 میلیون نفر موافقت کردیم و کار تحقیقاتی آن از صبح فردا آغاز می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع سیل زدگان ریگان گفت: عزیزترین مردم ما مردم سیل زده جنوب و جنوب شرق کرمان هستند 400 خانوار و یک جمعیت. حدود 6000 نفر یعنی حدود 8 روز به دلیل سیل قطع شد و ارتباط مردم با این روستاها قطع شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با کمک گروه های جهادی و مردمی که از ساعات اولیه صبح در حال ساخت جاده فرعی بودند موفق به بازگشایی مسیر شدند، ضمن اینکه جاده اصلی ریگان به منطقه کوهشاه یک جاده است. ساعت و 40 دقیقه این جاده فرعی صعب العبور که حدود 7 تا 8 ساعت طول می کشد تا به ریگان برسید، باز است.

سردار معروفی تاکید کرد: 6 ساعت و نیم طول کشید تا در این جاده صعب العبور به این منطقه رسیدیم، خدا را شکر مردم را در وضعیت خوبی دیدیم، اما آنچه بسیار مهم است وجود رودخانه پاسرخ است که برای رفت و آمد استفاده می شود. مردم از یک فکر اساسی باید در این رودخانه ساخته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان داشت: با هماهنگی فرمانده کل سپاه با ساخت یک پل آهنی 60 متری با همکاری یک میلیارد و 500 میلیون نفر موافقت کردیم و کار تحقیقاتی آن از صبح فردا آغاز می شود.

معروفی ادامه داد: امیدواریم مشکل مردم در حوزه ترافیک حل شود. مشکل اصلی دیگر مردم این منطقه عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم است. روستای زیارت 350 خانوار. هیچ نعمتی وجود ندارد. «اکنون سپاه پرداخت کرده و لوله‌ها و چاه‌ها آماده است و امیدواریم هر چه زودتر این امر تسهیل شود.

وی تاکید کرد: مسیرهای مواصلاتی پایین این روستا در حال حاضر باتلاقی است و بلدوزر نمی تواند در آنجا کار کند، در حال حاضر دستور داده ایم چندین لودر برای بازکردن مسیرهای مسدود شده استخدام کنیم.

حسین معروفی افزود: واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر اساسی ایزوگام دارند به ویژه واحدهایی که بازسازی شده اند، بنابراین بنیاد مسکن باید ورود کند. سپاه نیز با کمک گروه های جهادی به آنها کمک خواهد کرد.»

فرمانده سپاه ثارالله در پایان خاطرنشان کرد: سرویس های بهداشتی این منطقه از بین رفته است، لذا اعلام کردیم در صورت تامین مصالح، نیروی انسانی را تحت عنوان گروه های جهادی اعزام خواهیم کرد و البته اقداماتی نیز انجام می شود. برای همه خانواده ها می دانیم که یکی از این اقدامات ارائه بسته دستمزد معیشتی در کوتاه مدت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید