ساخت 5000 مسکن مددجویان از بسیج سازندگی آغاز می شود/ 40000 مسکن در مدت دو سال ساخته می شود.

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792551

سردار زهرایی گفت: بر اساس تفاهم نامه با کمیته پشتیبانی طی دو سال 40 هزار واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی ساخته می شود. ساخت 5000 واحد آغاز شده و ساخت 5000 واحد دیگر تا دهه فجر آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران بسیج سازندگی در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام مشهد اظهار داشت: حضور فعال بسیج یک دستگاه اجرایی کمیته امداد است. سرویس.

وی با بیان اینکه در سال گذشته کار اجرایی در 7 روستا به صورت آزمایشی آغاز شد و نتیجه بسیار خوبی داشت به طوری که این کار در سال 1400 برای 32 استان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: امسال در یکی از این برنامه ها 10 برنامه جهادی اجرا می کنیم. فعالان باید به عنوان داوران اشتغال زایی، توانمندسازی و کارآفرینی در کمیته امداد قرار گیرند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جهادگران دستی توانمند و نیروی متخصص برای توانمندسازی مشتریان هستند و بسیج سازندگی باید موضوع اشتغال مشتریان با قدرت را توسعه دهد.

وی در خصوص موضوع مسکن مددجویان اذعان داشت: در این جلسه مقرر شد 50 هزار واحد مسکن مددجویان توسط سایر نهادها برای کمیته مددکاری ساخته شود و با توافق جدید با وزارت راه و شهرسازی ماموریت ساخت مسکن مددجویان کمیته پشتیبانی به بسیج سازندگی واگذار شده است.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه 10 هزار مسکن توسط بنیاد مستضعفان و 40 هزار خانه توسط بسیج سازندگی ساخته می شود، گفت: این طرح با 10 طرح در مدت دو سال اجرا می شود. ساخت 5000 واحد دیگر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید