سارقان به کابل های مخابراتی در بویراحمد رحم نکردند

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800058

قطع شدن خطوط تلفن ثابت در روستای مهریان شهرستان بویراحمد صدای اهالی این روستا را درآورده است و دلیل اصلی این مشکل سرقت کابل از سارقان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، مدتی است که اخباری مبنی بر سرقت های پلیسی حکایت از سرقت کابل های برق و مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد دارد، خاص نباشید.

مردم قربانیان اصلی سرقت کابل های برق و مخابرات هستند، زیرا این سرقت ها بدون شک برای شرکت مخابرات و توزیع برق تمام می شود و مردم کسانی هستند که باید مدتی را بدون ارتباط و روشنایی سپری کنند.

حسین یکی از اهالی روستای مهریان در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس از سرقت کابل های مخابراتی در آن روستا گفت: با آنها برخورد کنید.

به گفته این جوان روستایی مهریان بویراحمد، سارقان کابل های مخابراتی را به سرقت بردند که وضعیت تلفن خانه و اینترنت روستا را مختل کرد.

وی پیشنهاد کرد: برای جلوگیری از این مشکل بهتر است مخابرات به جای کابل های سقفی کابل ها از جمله تلفن را به واحدهای مسکونی حمل کند یا از روش های بهتری استفاده کند تا سارقان نتوانند آنها را سرقت کنند.

دیگری بر لزوم نظارت 24 ساعته پلیس با مشارکت اهالی هر منطقه و بسیج محلات برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی تاکید کرد.

چند تن از اهالی روستای مهریان در 3 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان تماس گرفتند و از مسئولان خواستند برای مشکل سرقت کابل های مخابراتی چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید