سارقان و زورگیران منطقه دره گاهان تفت استان یزد دستگیر شدند


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897601

بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزد از دستگیری سارقان و زورگیران در یکی از تفرجگاه های یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند زورگیران در استان یزد توسط ماموران پلیس آگاهی یزد گفت: حدود دو هفته پیش خانواده ای در ارتفاعات شکایت کردند. دره گاهان تفت که مورد سرقت قرار گرفته اند و به نظر می رسد این اقدام توسط افراد غیر بومی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این افراد با قمه، چاقو و ابزار سردی که به همراه داشتند به این خانواده حمله کردند و طلا و زیور آلات آنها را سرقت کردند اما اثری از آنها نبود.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: با راه اندازی گشت های ویژه و تشکیل جلسه کارآگاهان استان همه را مسئول دستگیری این افراد کرده ایم که با اقدامات اطلاعاتی و به کمک تجارب پلیس کارآگاهان روز گذشته در حاشیه شهر توسط ماموران نیروی انتظامی استان کشف و این افراد دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد بومی استان نیستند اما سابقه شرارت و سرقت مسلحانه، حمل سلاح غیرمجاز در سوابق خود دارند و حتی یکی از این افراد خردادماه امسال از یکی از زندان های آزاد شرق کشور منتقل شده است. و به زندان بازنگشته است و حتی خانواده مذکور مفقودی وی را اعلام کرده بودند که پس از سرقت اخیر توسط کارآگاهان یزد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به متولیان مسیرها و تفرجگاه های استان توصیه کرد و گفت: متولیان این مسیرها و تفرجگاه ها با نصب دوربین و امنیت شرایط را تضمین کنند تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود و خانواده ها نیز در این مکان امن باشند اماکن تفریحی. با تمام این تفاسیر پلیس با آزادسازی گشت های ویژه برای این اماکن تمام تلاش خود را می کند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در روستاها نباشیم.

بهدایی فرد گاگان یادآور شد: پلیس نیروی مقتدر و مقتدری است که در صورت عدم وجود نشانه و سرنخ از آنها شناسایی و دستگیر می کنیم.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از دستگاه قضایی این است که با این سارقان که دارای سابقه شرارت و سرقت های متعدد هستند برخورد جدی و علنی صورت گیرد تا از این موضوع جلوگیری شود. دوباره شاهد چنین مسائل و مشکلاتی باشیم.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید