سازماندهی ارائه دهندگان و از سرگیری خدمات بهداشتی ساحلی

ساعت: 10:10
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778752

در جلسه کمیسیون عمران شورای شهرداری بوشهر ، در مورد وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی شهر و سازمان ارائه دهندگان با حضور معاون عمرانی ، معاون خدمات شهری شهردار ، شهردار وان تصمیم گیری شد. و دو و مدیر عامل.شهرداری سیما و منظر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر ؛ وحید نیکروش ، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: فروش دستی حقیقتی است که در همه شهرهای کشور وجود دارد. اساس کار ساماندهی کسبه است نه حذف آنها، زیرا معتقدیم آنها افراد آسیب پذیری هستند و شهرداری در حال تهیه طرح ساماندهی است تا محله ها را به عنوان کسبه شناسایی کند و آنها را ایجاد کند که نه کسب و کار ما و نه تصویر شهر آسیب دیده است. همچنین ببینید این تجار باید فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهرداری بوشهر گفت: طبق وعده شهرداری تا پایان آبان ماه این طرح به شورا ارائه می شود و از شهرداری خواستیم با توجه به جمع آوری صندلی های موقت برای آنها اختصاص دهد. فروشندگان در شهر “

نیک راش افزود: 40 سرویس بهداشتی در این شهر در دو سال گذشته با تأیید ستاد کرونا بسته شده است که با کاهش تاج مجددا بازگشایی شد و بازسازی خدمات چند ماه پیش به دلیل شهروندان و گردشگران در محل آغاز شد. بار. بهسازی سواحل در اولویت پارک‌های ساحلی است و هم‌اکنون آماده بازگشایی 10 سرویس بهداشتی در پارک‌های ساحلی هستند که در روزهای آینده با انتخاب سرویس‌دهنده به روی عموم بازگشایی می‌شوند. کلیه خدمات بهداشتی و درمانی در بوشهر تکمیل شده و آماده استفاده شهروندان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات گذشته شاهد رفت و آمد مسافران زیادی به بوشهر بوده ایم، شهرداری باید آماده خدمات رسانی باشد و یکی از مواردی که باید از آن جلوگیری شود، چادر زدن در ساحل و یافتن مکان مناسب برای چادر زدن اختصاص داده شده است. “ما را زشت نکن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید