سازمان بسیج کشاورزی سپاه فتح در کنار کشاورزان/ ضرورت تغییر تفکر کشاورزان از سنتی به علمی

ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781797

رئیس سازمان بسیج کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

یکی از غلامان گفت جهش در تولید کشاورزی مستلزم تغییر تفکر و دیدگاه کشاورزان از کشاورزی سنتی به کشاورزی علمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ستار غلامی رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع کشاورزان روستای کاکان شهرستان بویراحمد حضور یافت. احمد درباره برنامه رفتن به پای کشاورز.

گلمی در این بازدید گفت: برای دستیابی به جهش در تولید محصولات کشاورزی و افزایش عملکرد محصولات کشاورزی، جهشی برای تغییر نگاه و تفکر کشاورزان از حالت سنتی و تمایل به کشاورزی علمی لازم است.

وی در جمع کشاورزان و مربیان طرح ملی بسیج در کنار کشاورزان و مروجان سازمان جهاد کشاورزی به همه حاضران در سمینار علمی جهش تولید در بخش کشاورزی با محوریت خدا قوت و خسته نباشید گفت. در جهش تولید در مزارع خشک؛ تمام تلاش و کوشش محققان و مربیان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح مبتنی بر توانایی ارائه خدمت در راستای جهش تولید به منظور افزایش عملکرد و در نتیجه افزایش است. سود و اقتصاد کشاورزان گران قیمت، اما این امر محقق نمی شود مگر توسط خود کشاورزان گران قیمت در اجرای برنامه ها و رایزنی های اساتید علمی و برگزارکنندگان سازمان جهاد کشاورزی و مربیان طرح بسیج ملی به همراهی. کشاورز.

گلمی گفت: در این سمینار که با حضور دکتر واعظی از پژوهشگران برجسته استانی و کشوری مرکز تحقیقات آموزشی و کشاورزی استان برگزار شد، مباحث علمی و کاربردی کاشت محصولات پاییزه با محوریت جهش تولید در اراضی دیم به کشاورزان ارائه شد.

او اضافه کرد؛ طرح جهش تولید در دیم که با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج جامعه کشاورزی انقلابی فتح در استان و شهرستان های مرتبط در حال اجراست. اعتبار این طرح را به مراکز خدمات کشاورزی جهاد کشاورزی در سراسر استان اختصاص دهید.

گلمی در پایان از استادان علمی و مربیان طرح ملی بسیج به همراه کشاورز سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج جامعه کشاورزی انقلابی فتح و همچنین از تمامی عزیزان تشکر و قدردانی ویژه کرد. سازمان جهاد کشاورزی استان برای ارائه خدمات به بخش کشاورزی آماده همکاری با کشاورزان از کاشت تا برداشت محصولات کشاورزی و کلیه دوره های آموزشی علمی و کاربردی در بخش کشاورزی با ظرفیت کارشناسان و نمونه های مرکز تحقیقات کشاورزی است. آموزش و پرورش منابع طبیعی استان در طول سال برای بهره مندی کشاورزان عزیز از اکتشافات علمی روز حفظ می شود.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید