سازمان لیگ باید قرارداد من را به رسانه ها بدهد

ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789509

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از شکست سپاهان مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم تلاش کردند فوتبال جذابی ارائه کنند. فوتبال یک تاکتیک بود. حریف سعی کرد از اشتباهات ما استفاده کند. در موقعیت یابی موفق بودیم اما در ضربات پایانی نادقیق بودیم.

وی ادامه داد: وقتی تیمی مثل سپاهان 4 گل زد باید بپذیریم که در ضدحملات خیلی کند بودیم. گل گهر از امتیازات پشت خط دفاعی ما به خوبی استفاده می کند. ما در حمله خوب بودیم، اما این قابل توجیه نیست. شب خیلی سختی داشتیم ما شرمنده هواداران هستیم و سعی می کنیم در آینده تا حد امکان نتایج را جبران کنیم.

قلعه نویی: هرگز فوتبالی به این زیبایی ندیده بودم

امیر گله وانی در نشست خبری پس از پیروزی پر گل مقابل سپاهان گفت: به فوتبال ایران تبریک می گویم. این دیدار را به تیم و باشگاه سپاهان و باشگاه گل گهر تبریک می گویم. سال ها طول می کشد تا چنین بازی تاکتیکی برگزار شود. در آن چند سال هرگز فوتبالی به این زیبایی ندیده بودم.

وی افزود: سپاهان بهترین تیم آسیا و خارج از ایران است. به این نتیجه نگاه نکنید، فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد. من همچنین بازیکنانم را تحسین می کنم که واقعاً فوتبال مردانه را با عشق ارائه کردند. آنها تمام تلاش خود را کردند. دست تک تکشون رو میبوسم این پیروزی را به کارگران عزیز و مردم خوب سیرجان تقدیم می کنم و تبریک می گویم، امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. با حضور عتیگی، اسفندیپور و حدیدی سیرجان و گل گهر قطب ورزش ایران شدند. مطمئنا همینطوره.

قلعه نویی با اشاره به تیم سپاهان گفت: این تیم را آنالیز کردیم ناگفته نماند آنها هم می توانستند بازی را ببرند. داور هم کمک زیادی به سرعت بازی کرد. خط هافبک را بریدیم و مهاجمان سپاهان تا جایی که توانستیم جناحین را بستند، به جز چند مورد که منجر به گل شد، بچه ها به قول ما عمل کردند. اگر پنالتی گل می شد شاید نتیجه برعکس می شد. باز هم به فوتبال ایران تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی گل گهر برای تیمش گفت: یکی از مشکلاتی که داریم این است که بازیکنان باید نگرش خود را افزایش دهند. این افراد از نظر فنی بسیار ماهر هستند. خدا را شکر. از سازمان لیگ می خواهم قرارداد همه تیم ها را امضا کند.حکم گل گهر را اعلام کنید اگر می توانند تصویر این قراردادها را حتی برای من به مطبوعات بدهند تا همه بدانند ما به این خوبی بازی خواهیم کرد. فوتبال با بودجه معمولی کمتر از 3-4 تیم 40 درصد باشد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. باز هم دست تک تک کارگرانی که مجموعه خوبی به نام گل گهر ساخته اند را می بوسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید