سازمان لیگ دستش را در جیب بازیکنان می کند!

وریا گفوری پس از تساوی یک بر یک استقلال و فجرسپاسی شیراز گفت: این زمین (ورزشگاه حافظیه) کیفیتی ندارد و نمی توان در آن فوتبال بازی کرد. متاسفانه در ثانیه های پایانی تمرکز نداشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. ناراحت کننده است که در لیگ برتر ایران باید در چنین زمینی بازی کنیم. شرایط زمین به گونه ای نبود که بازیکنان توانایی های خود را برای بردن یک تیم شایسته نشان دهند. فجر سپاسی هم تیمی ضعیفی نیست.
وی با انتقاد از سازمان لیگ فوتبال گفت: سازمان لیگ سالانه پنج درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان را بدون رضایت آنها منع می کند. این اتفاق هم در دسته اول و هم در دسته دوم می افتد و هیچکس نمی داند این پول کلان کجا خرج می شود. در این راستا از کدام بازیکن و پیشکسوت چنین قانونی خواسته شد؟
کاپیتان استقلال در ادامه گلایه های خود مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد اعضای این تیم به سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در روز روشن پول بازیکن را می گیرند. این خوراکی است که در روز روشن به جیب بازیکنان می رود و باید در آن تجدید نظر شود. در هیچ جای دنیا این اتفاق نمی افتد و دیوار بازیکنان کوتاه است.
گفوری در پاسخ به شکایت سازمان لیگ از وی در این خصوص گفت: از من شکایت کردند اما به مشکل اشاره نکردند و ما هم حفاظت کردیم. تا آخر این موضوع می روم. کاوش کنید تا ببینید در کجای دنیا بازیکنان بدون رضایت آنها از قراردادشان کسر می شوند. سازمان لیگ می تواند از منابعی مانند تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی درآمد کسب کند.
وی درباره آمادگی خود برای لیگ بیست و یکم گفت: خدا را شکر سعی کردم آمادگی بیشتری داشته باشم. تمرینات سخت زیادی را پشت سر گذاشتم و در حال بهتر شدن هستم. امیدوارم به جایی برسم که نتوانند به راحتی در تیم ملی از من چشم پوشی کنند.
کاپیتان استقلال در خصوص اینکه به نظر می رسد او هم می خواهد پشت پنالتی آبی پوشان مقابل فجر سپاسی قرار بگیرد، گفت: ضربه پنالتی تیم را سرمربی تعیین می کند. فصل گذشته پنالتی‌گیر استقلال بودم که از 10 ضربه ممکن 9 پنالتی زد. اما شوت های من در این فصل به دلیل بدشانسی یا عدم تمرکز وارد دروازه نشد و سرمربی تصمیم گرفت که یمگا پنالتی بزند. او توپ را عالی زد اما متأسفانه در آخرین لحظه پیروزی را از دست دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید