سازمان 615 ناوگروه بسیج نیروی دریایی


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914209

سردار تنسیری با اشاره به تشکیل 615 گروه بسیج انبوه دریانوردی گفت: بیش از چهل هزار نفر در قالب 615 گروه بسیج انبوه دریانوردی در سازمان بسیج دریانوردی نیروی دریایی سپاه ساماندهی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار علیرضا طنسیری فرمانده ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار ضمن ابلاغ سلام گرم و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به حضور در پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار. پاسداران و بسیجیان پایگاه و خانواده هایشان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج و سالروز تاسیس آن را به تمامی اعضای مخلص، جهادگر و انقلابی بسیج تبریک و تهنیت عرض می نمایم. یادی از امام خمینی (ره) و مظهر مرجعیت جمهوری اسلامی امام راحل (رضی الله عنه) بسیجیان که فرمودند: همیشه به پاکی و پاکی بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیانم محشور کن.» «بهترین مدال احترام و تکریم بسیج است و بسیج همیشه در راه ولایت مقتدر، مقتدر و زیرک می ماند و به خدمت صادقانه و شرافتمندانه ادامه می دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ظرفیت بالای فکری و توان رزمی، اقدام به موقع و در حد بسیج در تمامی عرصه های خدماتی، دینی، علمی، آموزشی، فرهنگی، نظامی و کمک رسانی و اقدامات امدادی و امنیتی، تصریح کرد: : هفته های پایانی در میدان آشوب های بسیج مثل همیشه با ظلم و اقتدار در برابر شورش عظیم جهانی، شبیه جنگ احزاب و در نبرد نامتقارن با اتحاد شیاطین و شیاطین جهان، دفاع کنید. انقلاب و ملت با ایثار و نقشه شوم قیام که دشمنان و منافقین در آن زمان آنچه را که دوست داشتند تباه کردند، لذا به عنوان سرباز کوچک این نظام مقدس باید از همه مخلصین و صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. اعضای جهادگر بسیج

سردار طنسیری با تاکید بر اینکه بسیجیان همیشه مقتدر بودند و جلوی حرکت دشمنان را گرفتند، گفت: امروز دشمن به شدت غافلگیر و سردرگم است چرا که همه سیاست های او شکست خورده و فرو ریخته است. جنگ سختی را شروع کرد و شکست خورد، جنگ نیمه سخت ایجاد کرد، هیچ پیشرفتی نکرد، با جنگ نرم حمله کرد و شکست خورد، اکنون در آخرین گام با راه اندازی جنگ ترکیبی، با استفاده از هر نیرو و ابزاری که در اختیار داشت و هزینه های سرسام آوری می کند. هزینه ها او تمام ظرفیت خود را در زمین گذاشت و باز هم شکست خورد، اما آسیب دیده و عصبانی است، چاره ای جز عقب نشینی و شکست ندارد. او باید فکر رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را در ذهنش خالی کند زیرا باید هزینه های زیادی را که در اختیارش است بپردازد. بنابراین شکست دشمن نتیجه ایستادگی ملت قهرمان و رویاپرداز و اقتدار نظام اسلامی است که باید خداوند متعال را شکر کنم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به آمادگی کامل «شجاعان جمهوری اسلامی ایران» برای دفاع از عزت و ناموس ایران اسلامی، گفت: آنچه دشمن را نگران و عذاب می‌دهد، وجود دو ویژگی بسیار مهم است که نمی‌تواند این توطئه ها باید آن را تغییر دهد: یکی وحدت و یکپارچگی ملی و دیگری پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران که آنها را بسیار نگران و شکست خورده است.

وی افزود: دشمنان با فشار حداکثری اقتصادی برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه ما برنامه ریزی کردند، اما دیدید که چگونه به حداکثر افول رسیدند و اخیراً رویای راه انداختن قیام و کاشتن بذر ناامیدی در جامعه ما را از طریق رسانه های دروغین در سر می پرورانند. توهم! همانطور که شهید سلیمانی فرمود: «ما امت امام حسینیم» از اول انقلاب اسلامی ایستاده ایم و جلو رفتیم و با همت ملت قهرمان خودمان با توکل به خدا یکی پس از دیگری قدم های پیشرفت برداشتیم. تسلیم و تسلیم مقام معظم رهبری ما از خامنه ای می گذریم و نیازی به قدرت بیگانگان نداریم زیرا خودمان به برکت انقلاب اسلامی قوی شده ایم و استقلال خود را حفظ خواهیم کرد.

سردار تنسیری افزود: امروز روز بسیج است و باید یادی از روز بسیج دریانوردی نیز داشته باشیم، بسیج دریایی ناوگان سپاه با تدبیر حکیمانه فرمانده کل سازمان رزم نیروی دریایی سپاه از اواخر سال 1396 تشکیل شد. و منشأ خیرات و برکات است.فعالیت های مهمی از جمله امدادرسانی، نجات مردم سیل زده استان های گلستان، خوزستان و شرق هرمزگان، تشکیل گروه های جهادی برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان، مبارزه با قاچاق کالا، دام، سوخت و دارو، نجات دریایی و نجات کشتی های آسیب دیده در دریا، مبارزه با ترال، جلوگیری از اخلال در محیط زیست دریایی توسط شناورهای سبک و سنگین، کمک به غرق شدگان و امدادگران، تضمین ثبات امنیت دریایی، حمایت و توسعه صنایع دریایی و اشتغال، ارتقای امنیت سواحل و جزایر، تشویق شد برنامه ریزی و توسعه طرح های اقتصادی پایدار و سریع، پیشگیری از معضلات اجتماعی، ساماندهی و توسعه اسکله های صیادی، رفع معضل بیکاری با رونق و حمایت از اشتغال دریانوردان، ایجاد سکوهای سوخت رسانی و برج های نورانی در اسکله های صیادی، احداث و بهسازی اسکله های صیادی. جاده ها، سواحل و بنادر کوچک، تعمیر و بازسازی کشتی ها این Redmi و موارد دیگر بود.

وی افزود: بیش از 40 هزار نفر در قالب 615 اسکادران مردمی در سازمان بسیج دریانوردی نیروی دریایی سپاه در شمال و جنوب کشور سازماندهی شده اند و با توجه به علاقه و اشتیاق جوانان غیور ساکن در این سازمان، تعداد اسکادران ها در حال افزایش است. این سواحل

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج دریابانی پدیده ای نوظهور و نوظهور است گفت: بسیج نیروی دریایی برای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه در سواحل جنوبی و شمالی کشور توان و ظرفیت مضاعفی ایجاد کرده است که از آن استفاده می شود. در تمرینات و صحنه های متعدد اجرا . ماموریت ها با آموزش های لازم که آموخته اند به سرعت می رسند و به موقع عمل می کنند.



سردار تنسیری تصریح کرد: بسیج دریایی در ناوگان سپاه به عنوان نیروی دوم دریایی تشکیل شده و دارای توان دفاعی و تهاجمی دریایی مردمی است که بر اساس بسترسازی مشارکت مردمی برای تامین امنیت پایدار در حوزه دریایی و خدمات ارزنده از جمله موارد دیگر است. امنیت آب های سرزمینی و فراسرزمینی، کمک های صادقانه و نجات دریایی را تضمین می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید